Düşlemek belki fark yaratır, Hayal etmek gerçekleştirmek için sabretmek,
Bir düş bahçesi süslüyorum yarına, Kanatsız kuşların bile uçabildiği, Kötülüklerin iyiliği örnek aldığı, Tüm seslerin kahkahalardan ibaret olduğu bir bahçe... ..... Bir düş bahçesi süslüyorum yarına, Sevgilerin ihanetten,kırgınlıktan uzak durduğu, Ayrılık,umutsuzluk denen şeyin telaffuzunun bile olmadığı, Hele yalanın hiç kol gezemediği bir bahçe... ..... Bir düş bahçesi süslüyorum yarına, Tüm renklerin en canlı hali ile dans ettiği, Kelebeklerin uzun ömürlü olduğu, Herkesin eşit olduğu,haksızlığın olmadığı bir bahçe... ..... Bir düş bahçesi süslüyorum yarına, Hiçbir hastalığın çaresiz kalınmadığı, Karanlığın sadece gecelere ait olduğu, Gözlerin hep gülerek baktığı insanların olduğu bahçe... ..... Bir düş bahçesi süslüyorum yarına, Tüm savaşların hükmünü yitirdiği, Hüznün yok olup, sevinçlerin kamp kurduğu, Mutluluğun hüküm sürdüğü bir bahçe... ..... Bir düş bahçesi süslüyorum yarına, Saygının en önemli görev olduğu, Hırsızların,arsızların,dolandırıcıların giremediği, Anlayışın sevgiyle ortak olup başkanlık yaptığı bir bahçe... ..... Bir düş bahçesi süslüyorum yarına, Çocukların oyunlarının hiç bitmediği, Kötülük kavramını hiç duymadıkları, Ağaçların,çiçeklerin renklerinin hiç solmadığı bir bahçe düşlüyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ BAHÇESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ BAHÇESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzel bir bahçedir sevgili şair, keşke hepimiz bu düş bahçesinden bir tane kurabilsek. kırmasak dökmesek incitmesek örselemesek enpati kurabilsek Affedebilsek Merhamet edebilsek