Okuduğunuz şiir 29.4.2020 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
teslim
beni bağışla ! ahdımı yüreğimin içinde sessizce söylerken öne eğdiğim başım için ve de ki ;
sevda yükünden bükülmeyen beden kendini tanımaz, sevemez içinde kanayan bir yaranın sebebini bilemez ... nicedir anlatılan bir masaldadır gözleri uzun yolculuklara hazır belli ki dönmeyecektir, belli ki son nefesi( m)dir alıp götürdüğü
şimdi kimseler duymak istemez kendi eleminden öte bir çığlığı oysa kocaman bir boşlukta kaybolmuştur bile sesinin buğusu içi derin bir yakarışa sarılır kollarındaki son derman avuç içlerinde biriken çığ’dır, dağlar küçülür acının heybetinden kimseler yetişemez ırmağın öfkesine, alnındaki çizgilerden yol süren...
şimdi uzakta bir yol var yarından yakın dünden öncesine verilmiş bir sözün arka yüzünde, tarihi tarifinden belirsiz... kalmak ister ki gönül, gitmek mecburi sevmek ister gönül uçsuz bucaksız, sınırsız ,sığınmasız en çıplak cümlelerde ve yine de ezer geçer bendini...
kendi çıkmazlarından sancılar doğuran bir kader, her güne yeniden teslimdir onun ödünç ömründe taşıdığı her keder, soluğunca ödediği bedeldir ...
YILDIZ
Dizelerimi güne taşıyan seçki kuruluna ,okuyan ,yorumlayan tüm şiir dostlarına çok teşekkür ederim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
teslim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
teslim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne evvelde, ne ahirde şüphesiz ödenecek bedeller var. Veresiye defterlerimiz doldu taştı. Alacaklılar hesap günü bekler. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla