Eskidendi!.. şehrin güneyinden ilahiler duyulurdu. Görürdüm,kanardım; bakışların süslü bahçe gibiydi… Taş duvarlarda saklardım çocukluğumun kalp atışlarını, Her bankta bir kalem izi-yazardım yalnızlığı,sessizce… (bilmezdin, sana hep dokuzuncu notadan seslenirdim)
Biraz daha eskidim!.. şehir bir o kadar uzak artık bana, Ve kollarım pencerede, ellerim yüzüme dayanmışken Tam bilmiyordum hayatı, aslında pekte merak etmiyordum. Çünkü sev(e)miyordum-nedeni yoktu bunun-sevil(e)miyordum… (yirmi beş yaşındaydım-hayaller çoktan düşmüştü,yüreklerden…)
Şimdi uçaklar kalkar şehrin üstünden, altından metrolar Ve bir bilinmezlik sanki-kalabalıklarda öylesine saklı kalan- Kalın gergin halatlara bırakılan bedenlere emanet edilen, Sayısını henüz bilemediğim-duygu sefaleti- bir dünya bu! (neler oluyor diye sorma bana-hayata alışmaya çalışıyorum…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dokuzuncu Nota şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dokuzuncu Nota şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine duygusu zirvede olan bir siir..
begenmemek mümkün degil...
saygilarimla..
Sürmeli Peri tarafından 8/10/2008 3:06:50 PM zamanında düzenlenmiştir.