Baktım ki ortalıkta fesatlık fink atıyor Esnaflar tezgâhında kötü niyet satıyor İnsanlar duygusunu sürekli abartıyor Sıraladım hepsini doldurdum tencereye Kaçanı yakaladım, dedim; durun nereye? Bu hoşaf eşek için sanmayın onlar yemez Belki dünya kurtulur sever yerlerse bir kez.
Önce kini doğradım sonra süren nefreti Çocuğu taciz eden her tür sapık niyeti Kumarı safahatı kadına eziyeti Bana bunlar az geldi daha çok katmalıyım Dedikodu, iftira, yalanı atmalıyım Bu hoşaf eşek için sanmayın onlar yemez Belki dünya kurtulur sever yerlerse bir kez.
Kıskançlık ufalayıp ukalalık dökerek İnsanların beyninden ihaneti sökerek Zinayı ezmeliyim üzerine çökerek Kibirle su-i zannı gaspı ve cinayeti Dilim dilim edelim atıp asabiyeti Bu hoşaf eşek için sanmayın onlar yemez Belki dünya kurtulur sever yerlerse bir kez.
Tadı kötü olacak zor yenecek bu hoşaf Adalet edemezse terslikleri bertaraf Daha neler doğrarım etmek olur mu hiç af İnsanlığa yakışmaz sakın ola yemeyin Hayvan sever görünüp ayıp ettin demeyin Bu hoşaf eşek için sanmayın onlar yemez Belki dünya kurtulur sever yerlerse bir kez.
Afet Kırat
Ne çok şey var diyecek anlar mı saraylılar Cüssesi filden iri zürafadan boylular Hırlı hırsız ne varsa onlardan da soylular Bildiğin kemirgenler dip köşeyi yediler Hak hukuk tanımadı trafoda kediler Bu hoşaf eşek için sanmayın onlar yemez Belki dünya kurtulur sever yerlerse bir kez. ---- Gözbağı.... Saygılarla
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eşeğe Hoşaf Yaptım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eşeğe Hoşaf Yaptım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne çok şey var diyecek anlar mı saraylılar Cüssesi filden iri zürafadan boylular Hırlı hırsız ne varsa onlardan da soylular Bildiğin kemirgenler dip köşeyi yediler Hak hukuk tanımadı trafoda kediler Bu hoşaf eşek için sanmayın onlar yemez Belki dünya kurtulur sever yerlerse bir kez.
müsadenizle Afet hanım saygılar sunuyorum
Gözbağı tarafından 3/11/2020 10:29:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Eşek hoşaftan ne anlar?.." Afet Hanım. Şayet anlasaydı, halimiz böyle mi olurdu? Hele hele sizin tencereye doldurduklarınızı hiç yemezler. Onlar saray eşekleri, orasının otları, etleri, hasbahçe meyveleri dahi onlara yetmiyor da başka neleri neleri yemeye kalkışıyorlar. Onun için bağırsakları bozulup duruyor ya. Deseniz de "Bu hoşaf eşek için, sanmayın onlar yemez/ Belki dünya kurtulur,sever yerlerse birkez." İnşaallah yesinler de, hepimiz kurtulalım. Tebrik, teşekkür ve saygıyla...(Aksakal)
Kutlarımmm