(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zeyl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zeyl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suriyelilerle ilgili bir yazınıza epey sert tepki göstermiştim. Son derece nazik ve hoşgörülü karşılamıştınız. Bunu dile getirmek, bugüne kısmetmiş...
Şimdi yine üzgünüm. Kedi yavrusu gibi götürüp atın yol kenarına demedik ki, öyle istemedik ki! Yok mu bunun bir ortası, bir ayarı, insancası... anlamıyorum!
Çocuklar gitmiyor gözümün önünden! Üşümüş, korkmuş çocuklar... Güzel şiiriniz tuzu biberi oldu iç acımın.
Bir orta olmalı haklısınız. Çocuklu olanların zor durumda kalmaları engellenebilir. Mülteciler kendi içlerinde otokontrol sağlayabilirler. Özellikle müslüman ülkelere en azından bir kısmı neden gitmeyi düşünmez. Olayın öyle çok boyutu var ki. Şimdi bir yazı yazayım diyorum. Kızacaklar yine. Sağlıcakla kalınız. Selamlarımla.
Açgözlü sözcüğünü sözlüklerimizden silersek ki kadim bütün hikayelerin rahlasında oturur ve öğüt verilir de henüz çözen olmadı...
Maalesef bu anlamda inancım da yok!
Güzel ve anlamlı şiirdi. Keşke etkili de olsa