……………………………..Değerli Şair, Ahmet KARA’nın ……………………………..‘Korkuyorum Artık’ isimli şiirine ithafen!
Sevdaya zıpkındım, hırçın bir taydım Kabıma sığmazdım, gönüllü hardım Her güzel böğrünü, yardım ve yârdim …Ayağa kalkmıyor büküldü belim …Korkuyorum gayrı özümden bile…
Dağları aşan da oyan da bendim Çöllerden taşan da akan da bendim Roma’yı yakan da yıkan da bendim …Ataşa varmıyor, tutmuyor elim …Korkuyorum gayrı közümden bile…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korkuyorum Gayrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korkuyorum Gayrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bitmez erdeminde dünü taradım
Ahına yanarak gelmek muradım
..... Unutmam mazimi açmıyor gülüm
..... Korkuyorum gayrı gözümden bile...
Çok teşekkür ederim sevgili hemşerim. Yazan yüreğin var olsun.
Çok anlamlı ve çok değerli bir şiir olmuş.
Selamlar saygılar güzel yüreğinize... İnşallah Antakya veya İskenderun da sizinle yollarımız bir gün kesişir. Şu anda Konya'da görev yapıyorum.
Mutlu günler dilerim.