İçimde bir yangın büyüyor Uzakların gözü üzerimizde Anneler bir felaket anlatırdı hep "Doğa intikamını alırdı elbet" ...
Cehaletler içinde cereyan eden Kırışık bir günün son dakikalarında Benim gibi çokca elden çıkma Şimdi evlerinden dahi çıkamıyor!
Küçük giz bir liman Girdap bizler Ufak bir sren sesi Gittikçe yayılıyor...
Koş dedi bana Ardına bakmadan koş! Yaklaşma yanına Uzak dur bizden Ötekileşmeden Ayır kendini Al ki ardına herşeyini Vardığın noktada Hiçliğinle bulun ..
Yeniden başlamalı böylece düzen Seven gözler güvenmeli özden Yanlışlar içinden şansa çıkıp gelen Şimdi ne yapmayı planlıyor?
Unut dedi sonra Unutamam Yarına çevir yüzünü At şu güzü Geçmişin artık yok! Benliğin tekrar yazılacak Bağlantılar koptu Toprağa silindi nefesler Yak dedi fotoğraflarını Anılar dünde kalandı Kalk! Bu hayat senin Sen gibilerin değil Onlar yalandı Gerçek tekti Oda Sadece sen Sadece...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Salgın! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Salgın! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.