Denizler dolusu, ufukta bir insan Ayışığı bulutlardan bir yatak Karanlıkları defeden edasıyla Kundaklamakta insanı, narin bir sarılmayla...
Aşktır bu ötesi bilinmeyen Saati her daim eşref Yaşanılası güç, güçtür bu eziyet Kana kana içilen bir hayatı, Rahim boşluğuna geri vermek...
Issız ve soğuktur ameliyat köşesi, İnsanın içinden çıkar arşın arşın bilmece... Bilmeceler arasında yaşayan en küçük mucize, Kollarına düşendir yağmur damlası misali, Üç beş mırlamasıyla küçücük bir bebeğin...
Koca bir soğukluk, kapı dibinde yatak Çıplak bir ten, beyaz bir kar Parmak uçları hasrete ararken ana kucağını, Bir nida sonrası, Derya gözlerinde, Nasıl da dönüştüğünü cennetin elmaslarını...
Yorgunsun küçüğüm haklısın... Kırmızı bir anı yaşadın günler boyunca Kucağı boş bir bedenden ibarettim, Deniz’lere Poyraz’lara sığındım... En hıçkıran öpücüğümle aştım dağları... Göğsümü dövdüm, dizlerimi dayadım kendime... Kaburgam çatladı dünya dolusu Çok sevdim, Benim Çiçek Diyarım...
E F T E L Y A ... (Akdeniz’i cebinde taşıyan kız...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canan... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canan... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet hikâyenizden öğrendiğime göre bu mısralar Kızınıza.Tam algîlıyamadım.Kızıma derken yada mısralara dikkat ederken o yeni doğmuş bir bebek ,bir melek mi yoksa yaşını almış ergenlikte bir genç kız mı.Her halukarda hayırlı bir evlat olsun.İnsanlar bazen dûşûnmeden gönüllerinden geçen arzularını söylerler kimi kız kimi erkek çocuğu ister.Ben diyorumki Rabbim hayırlısı neyse onu versin.Ailenin yetiştirmesininde rolü büyük fakat çocukların genlerinden gelen yada kendilerine özgü huy karekterlerinin doğrultusunda yada severken fazla sevgi verilmesinden şımarmalarından mı dîr nedir bazen çok sorunlar yaşıyor Aile.Kimi evlat vefalı ,saygılı vicdanlı kimi evlat tam tersi .O çok istenilen masum kız çocuğu küçük prensesken büyüdûkçe cadılaşabiliyor😊Anne babaya isyanlaşabiliyor seni doğuracağıma taş doğursaydım diyen Anneler olduğu gibi Anne babasını keşke seçme şansım olsaydı sizler ailem olmasaydınız diyen evlatlarda mevcut.Rabbim sizin evladınızla bağınızda sorun yaşatmasın .
Evet belirttiğiniz gibi sizinle sohbetlerimiz oluyordu Eftelya ismi bana uzak değil .Ben uzun bir zaman uzak kaldım Edebiyat defterinden.İçinde bulunduğumuz hayat şartlarında herkesin yaşanmış olumsuzlukları ,acıları hüzünleri var mutlak.Hiç bir şey yolunda gitmiyorken kendi kabuğuma çekilmişken yeni yeni bir müddettir yine takılîyorum bu ilk göz ağrım sayfama.İrtibatlar koptuğundan bildirimlerde gelmeyince rastladıkça takibe aldıkça eski dostlara yorum yazîyor yenileride ekliyorum.Sizin şiiri okuyunca biraz konuyu anlamış olsam bile yinede tam vakîf olamadım yorumumu göndere bastıktan yolladîktan sonra diğer üyenin size yazdığı yorumdan vahim bir durum olduğunu anladım vede kızınızın ufak bir bebek melek olduğunu..Rabbim şifa versin Size bağışlasın.İnşallah o geçen sûreç geçmişte her şey geride kalsın sağlığına kavuşsun.
Bu siteye ilk üye olduğum Zaman'larda lise öğrencisi idim... O zamanlar sizle daha çok diyaloğumuz vardı... Annesiz babasız bir çocuktum... Şimdi ise 2 çocuğu olan bir anneyim... Bu şiir küçük 5 aylık olan bebeğime... Beyin kanaması geçirdi ve ameliyat oldu ... Şükür ki durumu iyi ama o yaşadığım 3 haftalık süreç.....