Ayıptır söylemesi olan var olmayan var Benden fazla seven yok sanıyorum Şaziment. Konuşarak baş başa her gün sabaha kadar Yalan olan sözüne kanıyorum Şaziment. - Ay düşmüş saçlarını sererek dizlerime Hiç kırpmadan öylece uzan bak gözlerime Karşılık ver gülerek anlam kat sözlerime Kerem misali nara yanıyorum Şaziment. - Ağrı Dağı nedir ki benim sevdam yanında Ne zaman seni görsem tavan yapar anında Dolaşmak istiyorum damarında kanında Her gün yetmiş bir kere anıyorum Şaziment.. - Ben insanım Şaziment insan olmak zaafım Hainliği bilemem kötülükten muafım Biraz biraz deliyim azıcık da tuhafım Ezelinden kendimi tanıyorum Şaziment.. - Dünya derin bir kuyu baksan görünmez dibi Böyle takdir buyurmuş onun Yüce Sahibi İnsanlığın kaderi tıpkı benimki gibi Gözlem yapıp sürekli sınıyorum Şaziment.
- Hinlik yapan hinleri kınıyorum Şaziment -
Suat Zobu
KARDEŞİMDEN
Esselamün Aleyküm ölülere sağlara Bağbanları olayım salkım salkım bağlara Vurulmuş kartal gibi düşürdüler dağlara Muhsin Reisim gibi donuyorum Şaziment Ahmet Çıtak / Teşekkürler Kardeşim .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayıptır Söylemesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayıptır Söylemesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin hikayesindeki açıklama en az şiir kadar ilginç!...
Şiirin dilinde gizli bir mizah, duygu dolu dizelere çok ustaca kaynaştırılmış. Sitemli bir göndermenin olduğu şiir, 7+7=14'lü kalıbı ve koşma düzenindeki uyakları çok ustaca işlenmiş.
Ay düşmüş saçlarını sererek dizlerime Hiç kırpmadan öylece uzan bak gözlerime Karşılık ver gülerek anlam kat sözlerime Kerem misali nara yanıyorum Şaziment.
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Şairimi KUTLUYORUM. Nice şiirlere...
kutlarım
selamlar