Kapıyı çarparak gittin gideli, Dımdızlak ortada kaldım vefasız. Hayatımı zindan ettin edeli, Gereken dersimi aldım vefasız, - Beddua edemem sitem edemem, Küsüp darılamam kin de güdemem, Halimi arz edip kimseye demem, Kararsız birisi oldum vefasız… - Umman ortasında ıssız adayım, Geçmiyor günlerim geçmiyor ayım, Sensizim yalnızım mutsuzluk payım, Ne kadar zor imiş bildim vefasız… - Suçum ne idi bu acı neden, Eninde sonunda bulurmuş eden, Böyle mi gidermiş koyup da giden, Seni defterimden sildim vefasız… - (Ah silebilsem..!)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vefasız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vefasız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Degerli Sayfa Dostu.., $air` ine cok $ahane bir eser üretmi$iniz gercek Ya$anmi$liklarinizdan.. Insan hep sevdiklerini yerden yere vurur.. Halende vazgecmedim diyorsun..??? Burada Kocaman bir sevgi yogunlgu Ya$iyorsun...!! Kalemin daimolsun...; Saygilarimla
Dönüs Korkmaz tarafından 12/23/2014 1:30:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
mERHABA, "Sildim." derken de silememek ne güzel bir duygu ama... Sevgiden vazgeçilir mi ! diyen dizeler etkili bir paylaşımdı doğrusu. Teşekkür ederim saygılar.
$air` ine cok $ahane bir eser üretmi$iniz gercek Ya$anmi$liklarinizdan..
Insan hep sevdiklerini yerden yere vurur..
Halende vazgecmedim diyorsun..???
Burada Kocaman bir sevgi yogunlgu Ya$iyorsun...!!
Kalemin daimolsun...;
Saygilarimla
Dönüs Korkmaz tarafından 12/23/2014 1:30:47 PM zamanında düzenlenmiştir.