gara gün gararıp galmaz gara gözlüm gara gaşına gara gözüne gurban. gara garga gibi gara gara gönüllü gıl guyruklu gavurlara gadirmevlam gün göstermesin gulümmm. göze gelmeyesin. ayağında tozun aşında tuzun yolunda halı olurum upuzun ————————— Yar senin sevdana toptan talibim Bütün önlemleri aldım sevdiğim Tek tek rakipleri yendim, galibim Yalnız ben, finale kaldım sevdiğim.. - Bu sana seranat, sana naattir Sana ilanı-aşk, sana vaattir Üç yüz altmış beş gün altı saattir Ben senin aşığın oldum sevdiğim.. - Sen bal kovanımın anaç arısı Sen benim ömrümün çiğdem sarısı Sen benim elmamın öbür yarısı Seninle kendimi buldum sevdiğim.. - Bir tatlı sözüne hemen kanarım Ne kadar severim, nasıl yanarım Gece gündüz demem adın anarım Dilimde tespihsin, bildim sevdiğim.. - Hani görüşürdük baharlı yazlı Hani dururdun ya nazlı mı nazlı Hani buluşurduk seninle gizli Yad edip oraya geldim sevdiğim.. - Erciyes Dağı’ndan kar iste benden Haziran Ayında nar iste benden Ta yürekten seven yar iste benden Kendimi çöllere saldım sevdiğim.. - Ben senin aŞkına yanmışım ey yar Manalı bakışa kanmışım ey yar Bir ömür benimsin sanmışım ey yar Terk etme o zaman öldüm sevdiğim. - Suat Zobu .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilimde Tespihsin (Arşiv) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilimde Tespihsin (Arşiv) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evde vermidon yoktu. Sen bir şey diyorsan vardır bir hikmetin. Gittim eczaneden borç aldım. Tavsiyen üzre iki vermidonu aynı anda atacağım.
Bekliyordum. Oğlum, gelinim torunum geldi. Bir de bu şiirini okudum. Attım ilaç kutusunu. Oğlum,sen ve bu şiir. Ne işime yarar vermidon işte bana iksir...
Eserinizi Beğeni ile okudum
Güzel kalemin
Güzel yüreğin hiç susmasın
TEBRİK EDERİM.
Selâm ve Duâ ile Sevgiler.