“öylesine benimdi her şey! Zaten öldüğümde de her şey öylesine olmayacak mı?”
-öylesine bir sesti, zaman bedenimdeki hücreleri yok ederken, şaraba harcanan ömür yoksunluğuna düştüğümde de, öylesineydi… mukavvadan tabutlara sevdiklerimin isimlerini yazarken bile, ve her şey “çok güzel olacak,” dediğimde de, öylesineydi!..
istasyonlar kuruluyordu, teneke kutusundan trenler vardı birde küçüktüm, üşüyordum; yalnız gözlerimde büyüyordu her şey, yüreğim öylesine korkunç masallarda-harf oluyordu… saçlarımdaki ağarmalar, acınası gülüşümün tek kanıtıydı, yani öylesineydi…
bir korkunç dünya davetindeyim, yaşıyorum tüm duyguları başımı sallıyorum “evet!” dercesine, sanki oyalanıyorum… sabahları kahvaltı, öğlenleri bazen iş, biraz uyuyorum, öylesine ama akşamları sadece çocukları çok seviyorum, özlercesine…
“sahi biz yaşadık mı?” bu soruyla uğraşıyorum, bu sıralar cevabını bilmeden yaşadığım binlerce sorudan arta kalan, yine o bir çelişki aniden göz bebeklerimde büyüyen bazen bir damla hiçbir şey anlamıyorum; acaba her şey öylesine mi yaşanıyor?
“ağlıyorum, iki kelime düşüyor gözlerimden: çok seviyorum!”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sahi Biz Yaşadık mı? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sahi Biz Yaşadık mı? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili Emre....başlığını çok beğendim. toprağın dibini kazıyor şiirin.yüzeysel değil gerçek derinlik.okurken sanki bir rus şairi akuyormuş gibi hissettim...devamını bekliyorum...
“ağlıyorum, iki kelime düşüyor gözlerimden: çok seviyorum!”
harikasin emre... yine cok güzel bir siir olmus herzaman ki gibi.. siirlerin daima ayri bir tad birakiyor okuyanda.. kalemin öyle kesin ve anlatimin cok güclü... tebrikler..seni cok kutlarim cok...sevgilerimle..nazlihan
Yaşıyoruz bir çoğumuz belkide niye yaşadığımızı bilmeden / bir çoğumuzda niye yaşadığımızın cevabını ararken zaman geçip gidiyor ve yaşıyoruz işte belkide öylesine ...