Yorgun bir günyüzüydü ağaç Ebabil dolu saman yaprakları Kucaklarken kendini tüm tabiata En derin köklerini saran Huzur kokusu... Ve bakarken göğün saçlarına Uçmak hayali kabuğunun izinde...
Daha küçük bir çocuktum Fosforlu gözlerinde buldum Akdeniz’i Gittiğim yerlerde küçük cebimde O şiir sen o şiir ben dolanırken Tüm akıttığım kalbimde, kaldırımlara Ölen fosforla Mezarsız bir Eftelya olarak kalacağımı... Kanarken yaşlarım...
Yaralarım kabak çiçeği, Dokunma bana!..
En hazini ise Gitmeertesi yalnızlığı bu Şiirlerin bağlı yastıklarında Uyak dolusu aşk sayarken Eksik üstü bir burukluk, Bir şiddet belki Olamaz, hayır!... Alerjili bir yitişme...
Aslında sana dair Andığım bir şey yok aslında Senden kalan şiirlerin Adı Sanı Gizli bir kavuştak vakti düşlerken Saf bir teni ne kirletebilirdi ki Akdeniz kokan şehirler benim, Toroslarında yangın çıkaran da ben... Bırakıp gidemiyorum ki seni Kalbinin damarlarında dudaklarımın izi gezerken... Halbuki daha, Küçük balkonlu evimde çay içecektik?...
E F T E L Y A ... (Akdeniz’i cebinde taşıyan kız...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kabak Çiçeği... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kabak Çiçeği... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kuzum, şiirinizi severek okudum,mükemmel bir aşk ve sevda şiiriydi.şiir hasret kokuyordu. yumuşak ve çok güzel mesajlarla yüreğe inmiş ve sayfaya düşmüş,insanı etkilemeye hazır halde okuyucusunu bekliyor.imgeler nefis bir şekilde süslemiş şiiri. Bu şiiri hissedip yazan yüreğinize sağlık.Selamlar şairem.bebeleri öp benim için.
kuzum, şiirinizi severek okudum,mükemmel bir aşk ve sevda şiiriydi.şiir hasret kokuyordu. yumuşak ve çok güzel mesajlarla yüreğe inmiş ve sayfaya düşmüş,insanı etkilemeye hazır halde okuyucusunu bekliyor.imgeler nefis bir şekilde süslemiş şiiri. Bu şiiri hissedip yazan yüreğinize sağlık.Selamlar şairem.bebeleri öp benim için.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık...
Sizi ve şiirinizi canı gönülden kutluyorum.
.......................................... Selam ve Saygılarımla.