Şimdi sana Sarı mısralardan şiir yazdım İstersen hazan de İstersen hicran Yazdıkça Evet sen Kalbimden düşüyorsun yaprak gibi Su olup akıyorsun yıllığımdan Sen aşktan ne anlarsın ki Yabancı bakışlarına yazdım kendimi Geri gelmez o günler gelmez artık Git artık git Yılların yalvarışı mı Güldürme Güldürme beni Bitmesin dediğim anda bitti Bakışların yazdı kaderi Sevmeyen kalbe tutsaksın artık Unutulsam da El sözüyle ağlarsa gözlerin Yağmur der geçerim Düş kırıklığım Sen artık Evet sen Yaşananlar hatrına Pulsuz yırtık mektup gibisin.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Evet Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Evet Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi sana Sarı mısralardan şiir yazdım İstersen hazan de İstersen hicran Yazdıkça Evet sen Kalbimden düşüyorsun yaprak gibi Su olup akıyorsun yıllığımdan Sen aşktan ne anlarsın ki Yabancı bakışlarına yazdım kendimi Geri gelmez o günler gelmez artık Git artık git Yılların yalvarışı mı Güldürme Güldürme beni Bitmesin dediğim anda bitti Bakışların yazdı kaderi Sevmeyen kalbe tutsaksın artık Unutulsam da El sözüyle ağlarsa gözlerin Yağmur der geçerim Düş kırıklığım Sen artık Evet sen Yaşananlar hatrına Pulsuz yırtık mektup gibisin.!
Aşk; Yazılışı en kısa, Okunuşu tek hece, Anlatılması en uzun roman... Bazen de böyle bir şiir işte... Yaşamayan ne yazabilir,ne okuyabilir, ne de anlatabilir,kekeler geçer... Harikaydı eser, En kalbi tebriklerimle Figani