Mavi tarihi,kanla kırmızı yazılıyor şimdi, Kızıl zulmü altında inliyor Türk bebekleri, Biz geleceğiz diye havlıyor o çin köpekleri, Korksunlar,gökten inecek Tengri’nin askerleri.
Üç maymunu oynuyor şimdi ’’adaletli’ dünya, Tecavüz,ağır işkeceler ve ölenler var kamplarda, Tüm Türk bayraklarından selam olsun gök bayrağa, Vicdanımız rahatsız ama delilik hala var kanımızda.
Uygur kızı umutsuzca ağlıyor,gardaşını götürmüşler, Atasını,amcasını,akrabalarını kurşuna dizmişler Analar susmuş artık,yaşama sebeblerini yitirmişler, Tarihin her sayfasında özür olan bu ırkı, köle etmişler.
Araplara hergün ağlayarak,gözyaşınızı heba ettiniz, Çöl bedevileri kadar öz kardeşlerinizi dinlemediniz, Peki onlar dedi? ’’Çin vatanımızı işgal etti ama zihnimizi işgal edemedi’’ Dedi! İşte fark bu,hikayenin sonunda 9 ışık var henüz bitmedi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
9 ışık (Doğu Türkistan için) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
9 ışık (Doğu Türkistan için) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.