Gülüşünde aşk yüzünde kalem taşıyor Tek seni yazıyor güneşin derinliğine Bir bakışta dokunuşlar var hani içimde Sıcaklığı sığmayan kitaplar kadar çok Terk edilmeyecek gibi uzun sayfalar var Bir karın ağrısıyla başlayan hayat Kollarında gülümsüyor bak.
Hepsi mutluydu bil istedim sadece Acısı sancısı yoktu çaresiz değildi Tesadüf değildi suyunu her gün içişim Yalan değildi ellerinden tutuşum İnanır mısın gözlerimde bir tek sen Bir tek seninle görüyorum dünyayı Biraz ben varım kendi içimde Hadi az daha ben olayım Yoksan ki yüreğimin derinliğinde Sigaramdan tüten bir dumanım sadece.
Ilık yangınlar tutuşmuş kalbimde Gülümsüyorum alev alev içsem de seni Öylesine sessiz dokunuyorum ki sana Nemli gözlerle uyanmasın aşıklar Her bakışta sen olunca fotoğraflarda Sisli değildi denizlerin ötesi Sen olunca yanımda bambaşka ufuk Adım adım yokluyor gözlerimi Ayrık değildir sevdamın gölgesi.
Uçuk kaçık düşler görüyorum Delice koşuyorum gece sabaha doğru Zifiri karanlıkta kaldı anılar Seninle ben hep güneşe doğruyuz Sen ışık, ben aydınlık, hepsi seninle Sana geliyor aşk! bekle sesimi Bu gördüğün kalbimin ayak izleri.
Biraz ağırım çift kişilik kalbimde Tüm yüküm bir martının kanadında Sana bestelenmemiş hayatlar taşıyor Uçuşuyorum yürüdüğün her şehirde Denk düşüyorum ömrüne sessizce Bir hayalim vardı dünden bugüne Sen, ben ve gülüşünde aşkla Bir evin içinde tek seninle. . . .
GÜLÜŞÜNDE AŞK - Mert Zafer Cansever - Mawish Şiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülüşünde AŞK.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülüşünde AŞK.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
☾✫ Merhabalar Değerli Kalem. Keleminiz yüreğiniz var olsun. Tüm İnsanlığa kandilimiz kutlu olsun Hayrlara vesile olsun.İnşallah. ............... Selâm ve Duâ ile.
MEKANI CENNNET OLSUN...
.................................. Saygı ve selamlar.