Adına bir şiir yazabilseydim Dağ olacaktı camına attığım taşlar Yücelirdi küçük yeşil fidanlar Bir kelime arasaydım ki ismin için Kıskanırdı melekler, ağlardı belki Tutuşurdu cehennem kıyametten önce Sustum ki yanmasın kimse.
Bir türkü çalabilseydim adına Ağlamaklı yüzler gülümser miydi? Bir aşkdoğardı belki içlerinde Belki merak ederlerdi gözlerini Tutacaklar diye ellerini Söküp attım sazımın tellerini.
Adına bir resim çizebilseydim Korkum olurdu aşk dolu kalemim Nasıl da titrerdi elime düştüğünde Rengarenk hayal ettiğim gözlerini Simsiyah çizmesiyle seni Mahvederdi sen dolu yüreğimi Çare yakıp yıkmaktı hepsini.
Bir kadeh içebilseydim adına Bir dolu şişe yetermiydi ruhuma Unutulurmuydu sarhoşluğum Çıkarmıydı adım köşe bucak Duyan herkes içermiydi şerefine İçermiydi benden daha fazla Gölgesinde sevdamın tatlısı gibi Bir dünya suyunu içtim denizin İçeni yaksın şimdi tuzlu suyun İstedim ki!yansınlar İstedim ki kansınlar acısına Ki her susadıklarında aşka Bir cesaret olmasınlar. . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfanızda Şahane bir şiir inşa edilmiş…
Gönül ferahlatan Şiiri beğenerek okudum...
Nice güzel şiirlere...
............................................. Saygı ve selamlar..