Yeni bir şiir başlatıyorum, buradan kalkan ilk trenle Bavulu henüz toplanmamış aşkların Son parçalarını birleştirilecek Bekliyorum ... Belki gelecek olan mektubu , belki kavuştağı Sona’mın...
Ah Sona En sığ suların kayalarına yelken açmak kolay iken Sana gelmek, Arnavut kaldırımı...
Oysa kızıl yapraklı çınara benzer dudakların... Gamzelerinde ekilir gül bahçeleri Masallarıma karışır sesin Ve yine aşık olmanın eşiğinde, Atarım sonsuz bulut boşluğuna...
Renk saldım topraklarına Her yürüyüşte açan kalplerin anısına Tüm ruhlara sûra üfler gibi Adını anacağım, deniz kokan günlerinin Yabani otlarında kuracağım memleketleri Sevişmeler sonrası dudak kenarlarına Konacak hazzım Ve öpeceğim paslı kırıntılardan kalan Yürek yüzünü...
Kimi kandırıyorum ki... Ben bir ağır depresyon Sen ise şizofren hayallerim...
Katık zeytin ekmek geçiriyorum geceyi Anlaşılmayı bekliyorum ister istemez Fakirliğim diz boyu Kibrit ucundaki Ateş ile ısınıyorum Yamalı örtülerle bağlı ayaklarım Ve tek zenginliğim sensin Tek bedava düşlediğim...
Güzellemelerini içmiştim Karanlığında, gecelerin Şiir sarhoşu dudakların arzusunda, Seni yazdım her gün Yaprak kokusunun sarı saçağında Öpüşken dokulu çiçekleri geçip Yabani otlu Histasyon’da Kafa karışıklığına bavul topladım En kısrak beldelerin bağlarına Gidiyorum, -Sen- aramaya...
Rüyalar ağlıyor saçlarında Gözlerinde kuşlar kırık Ve dimağı eksik ruhumla Sana birikiyorum...
Karanlıkları sarınan Histasyon yolcusu Küçük penceremden selam sana Uzun yolculuktur seninki, gelesin İki gevrek bölüşürüz belki Biraz çay En yorgun anıları anlatırken, farkederiz ki Her gün gitmeye hazır sorgu birikiyor içimizde...
E F T E L Y A... (Akdeniz’i cebinde taşıyan kız...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yabani Otlu Histasyon... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yabani Otlu Histasyon... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her insanın hayal ağacında koparılan bir meyve var şiirde Tümünde her meyvesi olan tuba ağacı gibiydi şiir Her satırı başka bir tad ve rengarenk bir dünya Bir yolculuk özleminde muhteşem bir şiirdi Yürekten kutluyorum
ahh sona.. peronsuz bir histasyon, tek gidişlik bilet gölgesi ve düş ceplerinde akdenizi tıka basa cebinde taşıyan kız.. fırçasını geceye batırsada gün unutma ki sabahına tuvalleşir yosun mavisi yarınlar
MERHABA EFTELYAM .NASILSIN.SENİ TESADÜFEN BULDUM.ÇOK SEVİNDİM..YİNE ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR PAYLAŞMIŞSIN.YALNIZLIĞI ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN DİZELERİNDE.YÜREĞİNE SAĞLIK.SELAMLAR.
Tümünde her meyvesi olan tuba ağacı gibiydi şiir
Her satırı başka bir tad ve rengarenk bir dünya
Bir yolculuk özleminde muhteşem bir şiirdi
Yürekten kutluyorum