Elini kolunu sallayarak huzuru bozan her neyse Kafam bozuluyor kulağımda ateş duyumlar Merhamet nereye kadar toprağa kurban neyin hesabı Ekoseli laflar yetmiyor kanıyor yaralar !
Akl-ı selim dengim sakinlik Suskunluğa yasak mı Buruk ateşler yanıyor şehirlerde Ağlıyor kan ağlıyor toprak Görülesi dumanlarda piyon oyunlar Bedenler uçuyor havada !
Sıkıldım Sözler mi sözlerim mi Biraz naneli biraz tarçınlı Bırak beni bırakın beni Öfkeliyim Kırgınım Kızgınım Biraz utangaç biraz hırçın Cami avlusuna bırakılmış kedi gibiyim !
Nasıl geldik bu duruma, Cambazanede sirk döndük maymuna Ekoseli savunmalar rengarenk Kezzap bakışlar Nasıl temizlenecek insanlık !
Bilmece bulmaca bıçak sırtı ikiyüzlü ertelemeler Mantığın temeline mi yuva yapmış yoksa yılan Yalan bataklıklığa yağarken gözden akan Gözden uzak yalaka sessizlik sinek peşinde !
Duyarsızlık tavan yapmış eğitim son sıralarda bekçi Madar olduk sabahı beklerken yayıldık yasaklara gerçi Hedef şaştı iltica sorular kimden kime Sus cevap sus toprağımda şehit var Sus cevap sus hırsızlık had safhada top oynuyor Sus cevap sus bedenlere tecavüz var !
Feryat dolmuşu demir rayında katar acı Hainlik alçaklık kol kola para ise tacı Huzurun olmasın hayali sözlere Ekoseli laflar mı Bırak kalsın bizden geriye Bırakalım hepsi yamalı !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...Ekoseli Laflar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...Ekoseli Laflar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
______________________________________Selamlar