Dağların su yansımasında Günahsız günde seyrettim Şelalerin buluşturduğu bizi Görsen halimi Yokluğunun sarhoşuyum Dokunmak için sulara Mavilere şiirler yazdım Çok şey öğrendim maviden Mavi olmasaydı gökyüzü Gözyaşı dinermiydi bulutların Aşktan anlarmıydı Mavi olmasaydı denizin suları Yeşil yosunlar saç örgüsü yapar mıydı Acıların unutulacağını anlatırken Sevdan bükerken düşlerimi Özleminle Sana sarılıp senle yaşadım İnancımda ilahi anlayış Maviyi seversen samimi olursun Huzuru taşıyan kuşlara Yüreğim çizgi dışı Tükendiğin an beklediğin belki Umut uzakta olsa çağırana gelir Ve ben nice martı kanadında Nice denizler geçtim Ufuk ötesi fırtınaya tutundum Anlamında özel Nefesimde sevdan,şişirdim tek tek Uçurdum balonları her biri mavi Arıyorum gönül şiirlerinde Arıyorum Mavi gezegende gecelerin uyuttuğu düşlerde Geceyi kavrayan ısırgan karanlığı Düşmemek için Yusuf’un kuyularına Bakıyorum maviye çölüme yağmur yağıyor Çarpık yürüme şair Güne gündüz düşer miydi Güneşin tebessümünden yayılmasaydı mavi ışınlar Sonbahırıma düştü baharın yeşili Mavileri tezgah yapıp nakışladım şiirleri Yol yorgunları Gönül cephesinde yaralananlar bunu iyi bilir.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Mavilere Şiirler Yazdım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Mavilere Şiirler Yazdım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mavilere tezgah yapıp nakışladım şiirleri yol yorgunları gönül cephesinde yaralananlar bunu iyi bilir kutluyorum çok güzeldi gönül sesiniz selam ve saygılar