(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
adsız... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
adsız... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben de beğeniyle okudum şiiri. Sen seni bu güne kadar tanımayan kalemi değiştir. Senin untmayacağını hala bilmiyor bak! Neyse şaka bir yana evet güzeldi şiir. Kutlarım.
Sevgili Minecan, Gönül insanlarının ortak özelliği,Zamanla içimize sığmayan duyguları kalemimizle dışa vurmak.Seni okumak Ben gibi naçiz bir Bedeviyi mutlu kılıyorsa var gerisini sen düşün.Seni Seviyorum Kızısı... Sevgilerimle..
yine seni sordu kalemim çok özlemiş ha birde unuttum sanmış seni!... yazık daha kalemim bile tanıyamamış beni!........karşımızdakinin kimliğine büründüğümüz an tam anlamıyla onu tanıdığımız an olacaktır. mümkün mü bu ? elbette. aslında kaleme hayıflanırken şiirinizin sonunda biraz da sevdiğinize de laf dokunmaka "bile" kelimesinden dolayı ya o da "siz" olamamışsa anlayamayacaktır zaten sizi... yüreğinize sağlık efendim.
bende bu ufaklık nerelerde diye düşünüyordum birkaç gündür.şiirine sıra gelince senin kadar kaleminde onu seviyormuş ben onu çıkardım.bide şunun savunucusuyumdur; insanı annesi bile tam anlamıyla tanıyamaz.beni ben bilirim en iyi. şiirle kal ufaklık. fazla uzaklaşma.
dostane tarafından 6/24/2008 8:07:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kalemle mi yazıyorsun? Unutmuştur kalem de yazık:) Şu bilgisayar eve girdiğinden beri kalemi attın bi kenara şimdi işin düştü di mi:)))) Ben olsam senle konuşmazdım bile:) dua et hal hatır sormuş kalemin:))
Bişi sorcam bu kaa kısa şiirde böle anlam kargaşası yaratmayı nası becerdin:)) kalem sen diil misin? kim kime sormuş kim kimi unutmuş:)) brawo diorum ben böle bişi görmedim diorum tebrik ediorum))))
Minecan Seni kalemin tanidimi bilmem ama seni yazan kalemin bile sasiriyorsa biz tabiki sasiracagiz. Cok sey anlatti bana... Kisaydi elestireyim diye geldim ama harika yazmis kalemin yine. Ben haz aldim bu güzellikten, Bazen küseriz yazmayalim deriz ama kalemimizde bilir yüregimizde bizde unutmak yok... Kutluyorum Minecan...