Konuksever bu geceme gitmemek için gelen Düşleri alınmış Kalemime kapalı perdeli keder Perdeyi yırtmak istiyor içimde ki yaramaz çocuk Sonrasını yazmak acizliğindeyim Mevsimini görmeden karla örtülen erik ağacı gibiyim Gökyüzü kanarken nasıl güneşleri anlatırım İniltili gökyüzünde yağmura rağmen Kalakaldım odamın boşluğunda Gün aydınlığı karanlık çöken sokak gibi Hayaller toprağa gömülüyor. Mezarlık isyanda Acıdan sevince nasıl yolcu ederim yarını Hangi yağmur söndürür. Bilmediğim rüzgar kahpece kalpleri yakarken Anlamsızlıkta savunmanın her kelimesi kurşun Boşver diyemiyorum Ağırlığı taşınmaz olmuşları gördükçe. Yaşam örğüsünü ören insan değil mi Nasıl kördüğüm oluşumun suçunu kendisinde görmez Özlediğim gelecek özlediğimiz değil mi Cesaret terazisinde tartmak çok mu zor Yaşamı yaşatmamak nefsin para sesi Akıl hürriyeti tedbir almaktan uzak Kimine göre sıkıntı kaynağı Açlığın sesi zengin masalarda meze Ansızın beni eline geçiren gönül aynam Zalimce soracağım Nerelerde kaybettik mutluluğu Yüzler solgun Nedir ne değildir sorular kabalık kasvetinde Daha kaç genç kaç beden kaç ölüme aday Ağaçsız orman gibi yazdıklarım Duygu yoksunluğundayım Bilen var mı kim çaldı mutluluğu İnsan üzerine ihale günün modası Bu ihalede neredeyim Düşüncelerimde cam kırıkları Sonrasını yazmak acizliğindeyim.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonrasını Yazmak Acizliğindeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonrasını Yazmak Acizliğindeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.