Dinin İslam benim Dinimde İslam Kitabın Kuran değil mi benim kitabım da Kuran İlk emir değil mi oku Neden okunamadı alevlenmiş karnı açlar Neden sığındığınız büyükleri sevmediniz kendiniz gibi Ataya saygı göstermeyen bin Allah desin Bırak naatları bırak övgüleri Ay sularında yıkanıyor gerçek Nerede çağrınız Nerede şefkat elleriniz nerede Sende bende Hak yolunda yolcu değil miyiz Allah’ın sevenlerdeniz deyip ayırma benden kendini Bak zürriyetine aynı ağacın dallarıyız Bak gök sinesine Sende bende Hazret-i Muhammedi cemaatinden bir ademiz Okudun mu papatya tebessümündeki dikensi otları Senin kadar bende değerliyim Kapım tövbe Rüzgar sana da bana da eser Yağmur sana da bana da yağar Neden bu kan dökülüş Neden bu ayrılık Gökten mi ayrıldı mı yıldızlar İlahi yol bir değil mi Mezhepti tarikattı Neden yıllar yılı ayırdı Kardeşi kardeşlikten cahil sofu Bak ezanlar hem sana hem de bana Kıblen Kabe benim kıblem de Kabe Rabbin mağfireti tüm nefislerde İtikat mezhebin Ehli sünnet aynı benimki gibi El vermez kırarsın kalp Sürme çekili gözlere birde ek parlar dudaklar Cilbab mı şöyle dursun Eşarp moda gerisi Gösterme saçı başı Fransız modeli yandan iğneli türban Aman ha açık saçlılara yanaşma Hele el uzatıp toka yapma Şimdi söyle hak yolunda ayrılık niye Haremlik selamlık mezarlık nerede Yürekte zikir secdede olur mu ikrar Kimin eli kimin cebinde Aç komşu uykusuzluğuna yatar mı tok Müslim Müslüman’la değil mi kardeş Kardeş kanı üzerinde yükselmedi mi gökdelen Şöyle bir bak etrafına Dolmuş otobüs Kalmamış yaşlıya saygı Sanki ertelenmiş düşlere Doğarken dikiliyor kefenler Şimdi söz sırası kimde Haydi söyle gündüzsiyahında gecebeyazını Şikayetim bizleri yansıtan aynalara Yeşili görmek için baharı mı beklemek mi gerek Amaç değil mi tek yaprakta baharı solumak .!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....Acı Gerçek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....Acı Gerçek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine kalemine sağlık
________________________________Selamlar