(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yazdan adam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yazdan adam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..tam Arel ile aynı görüşü paylaşıyor ve gömüyoruz seni tarihin o çok bilmiş dehlizlerine diyordum kayıp gitti sayfa geri geldim döndüm dönekim güvercin takla kelebek yüreğin pırlanta ama gönlün yok sözde ne sazlıklardan havalanan turnalar kanadında İlhan-İrem ağacı yaz bahçesi fındık kurdu fransızın yurdu 'yazdan adam'dı..tebriğimi pulsuz gönderiyom çünkü çulsuz değilim gönlü zenginim..gidemiyorum bi türlü bir mumdur iki kumda bir iz bırakan sevgilisinin ayağı sekiyor..kutlarım canım sıcaktır sizin burası bizim orası..tamam gittim :))
..herkese başta bana sonra yine bana nasıl gidecekti bu cümle ? çok teşekkür ediyorum AREL&FRANSIZ Düetine ikisinin de sesi çok uyumlu tek yumurta ikizi - çift sarılı gezenti tavuk yumurtaları çatlıyor yukardan bırakınca güzeller -çok teşekkür ediyorum sözlerinize LORD'a ve Majestelerine-Düşesime- Dü Bara'ya-Hep Yek'ime..:) ne güzel bir gün bu gün :) yarına kim baksın ? siz çok iyisiniz yaaa..öptüm bye..:) çav bella çav...
lordu doyurdum az da gezdirdim abi lord benim kurt köpeği ne varsa bize bizden var fransız ingiliz amerigan değil:) herkese sevgiler mutlu akşamlar keyifli sohbet için teşekkürler:)
..valla nasıl baş ederim ben iki çift Çiçero'n ile üçü entellektüel ikisi de aktüel ne yana gidem ne yana..sağım solum sobeee..ben kazandım ebeledim sobayı kurdum hadi ısının..Arel daha yakın duruyor uzaktan akraba Fransız kökenli marmara denizinde takalar geçiyor allı yeşilimtrak ben gözlerden ırak..Arelcimi önde yazıyom ikimiz de misafiriz bu dünyada Eyfelin Işıkları yanmıyor jeneratörle kimseyi sevmiyorum aynada gördüğümden başka şaka şaka bizi misafir ettiğin için teşekkür ediyorum Fransızcım Arel ayrıcana sana ne söyler sen o na ne söylemek lütfu ve zahmetine katlanmışsın bilemem..ikinizi de çok sev.....mi-yo-rum azı karar dudak payı bırak fransızcım..çenem düştü içemem çay akar akar yaylalardan..arel orda mısın ? merkezinde dünya nın...
hiçbir şey bilmesem bile kesinlikle bir şeyler biliyorum ali ihsanos:))) Çetin abi de bu aralar var bi sayısal siyasal durumlar:) sen bana uy abi iyiler cinnete gider:)