(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
lades şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
lades şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben çocukken ne vakit o ince kemiği elimize alsak söylediğimiz slogan şuydu; lâdesim lâdes olsun mu, vermeyen gâvur olsun mu? E el mahkûm gâvur olmamak için cepte ne varsa boşaltırdık,) Nasıl bir gâvur fobisiyle büyüdüysek artık! Sonra yıllar yıllar geçti. Yollarım ecnebilerle kesişti ve sanırım şu an en en iyi arkadaşlarım onlar. Dümdüz insanlar,)
Şiire gelince; Ümit Yaşar Oğuzcan tadı var. Hatta hatta bir şiirini çok anımsattı.
..yaa Fransızcım açığa düşürdün beni mızıkçılık değil bu ! ladesim lades olsun mu demeden kırılan kemiği yere atıp LAAdess '' ! diye sıçradın havalara ne âlâka ALLasen..ben günbatımı diyodum..sen lades yaptım ! diyosun..tamam cezam neyse çekerim iftiradan da yatarım ne var istersen tecil et 5 yıl..yarı yarıya yatarız sonra..izahat istiyorum HAKİM BEY Hangi gerekçe ile Lâdes oldu celsede ?..tebriklerimle...
☾✫Merhabalar Saygı değer Kalem. Güne düşen Güzel bir Şiir. İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah. Canı gönülden kutlar tebrik ederim. .......................... Selam ve Duâ ile.
halay halkası kadar bir sürü miskete baş bilyeyi tutturamayan ben anlamam sanırım bu işlerden ve senin hayal gücüne fransız kalmak bu yüzden normal bence :))
Şiirli gönül ateşiniz hiç sönmesin…
Duygular sonsuza dek mutlu olsun...
...........................................Selam ve saygılarla..