(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yılanım ama yılmam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yılanım ama yılmam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kenetli sıralanmış binbir renk hayal evler ışıklar sönük, indirilmiş perdeler geceleri görünmezim fark etmez beni uykunun koynuna girmiş ruhlar yoktur benim hislerim buz gibi donuk gözlerim bu yüzümle asil bilinirim sadece kıvrılmaktır kaderim dünya gibi güneş gibi evren gibi döne döne yol almak asaletimi alıp yeşil pullu sırtıma ayaklar altında asiliğim..
sanırım şu anki ruh halim:)
çok güzel mervem şiirin.hislerini imgelerle güzel aktarıyorsun.sanırım artık gerçekten sepya tonuna bürünüyorsun:)
sürünerek ulaşılmaz yepyeni bir dünyaya uçmalıyım! döne döne uçmalıyım boşluklarda çıldırmışlığımı koyup ıslak kanatlar üstüne uçabildiğim yere kadar kaçmalıyım… asi liğim benimle gelsin asil liğim kalabilir…
iyisi mi boş verin dinlemeyin bu deliyi henüz kendinizi anlayamamışken ne anlayabilirsiniz yılanlığın kaderinden?…
Yüreğine sağlık korkmak yılandan yalandan korktuğum kadar güzel bir anlatımdı kalemin daim olsun....
Anlatım belki bir anda okunur anlabilir ama ben ancak 2 kez okuyunca birşeyler anladım. Ama tekrar tekrar okumak geldi içimden dedim ki bağlayan birşeyler var TEbrikler
ışıklar sönük, indirilmiş perdeler
geceleri görünmezim
fark etmez beni
uykunun koynuna girmiş ruhlar
yoktur benim hislerim
buz gibi donuk gözlerim
bu yüzümle asil bilinirim
sadece kıvrılmaktır kaderim
dünya gibi
güneş gibi
evren gibi döne döne yol almak
asaletimi alıp yeşil pullu sırtıma
ayaklar altında asiliğim..
sanırım şu anki ruh halim:)
çok güzel mervem şiirin.hislerini imgelerle güzel aktarıyorsun.sanırım artık gerçekten sepya tonuna bürünüyorsun:)
sevgilerim yüreğine...:)