(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanın sıfır metrede hissettiği gelgitleri yani ; eller cepte boş boş sokakta çaresizlik içinde gezinip yaşamak dahil herşeyi sorguladığımızda ve dahası çıkış noktası bulamadığımızda ,bulsak bile paraya gelip takıldığında ve bunun tekrarlayan bir hal alması durumunda hissettiğiimiz duyguları ifade eden bir şiir. Ben okuyunca o zamanlarımı hatırladım.Teşekkür ederim anılarıma döndürdüğünüz için.
ne fark ederdi diyor bir asker aklımın fakir sokağından, bir an sadece hiç olsak?.. hiç yaşamasak tatmasak hayatı ve hiç ölmesek hiç kıvranmasak bilinmezliklerde umutlarda da gezinmesek..
ne fark ederdi söyle sadece yuvarlansak boşluklarda isimsiz cisimsiz...
beynimin iki yarım küresinde kavgaya tutuşmuş inançlarım harp yerinden fırlamış bir kaç bomba ve mermi parçalanıyor sanki parçalanıyor zihnim süngüler eşliğinde delik deşik her köşe atom bombası da değil ki kurşun izi bırakıyor her cinayetim vurunca düşüncelerimi..
Dilinizesağlık güzel anlatımlar hoş ifadeler kaleminiz daim olsun