(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocuktum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocuktum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama bu saydıkların benim çocukluğumun oyunları,ah ne güzeldi o günler;annem sokaktan çağırana kadar eve gitmezdik, ben misket bile oynardım erkek arkadaşlarımla, birdirbiri de,körebeyi de,köşe kapmacayı da çok severdik...daha neler neler vardı...şimdiki çocuklara acıyorum aslında,bizim kadar eğlenemiyorlar,bizim bahçelerimiz yeşil alanlarımız daha çok vardı,ya şimdi her taraf beton yığınları. Hatırlatan şiirine çok teşekkürler...
Taş sokakta bir oyun: Taş üstüne taş, bir taş daha Şimdi taş atacaksın, dikkatli ve yavaştan... Dudağımın ucunda Bir melodi ıslıktan,
Billo taşı oynamayı At binmeyi çocukça Arası gitti Tura erkek işi Çelik oynamak Cur tutmak Küdü de var işin içinde Sekmeçte elbette Bir de öküzlerin kıl topundan top oyunu Mendil kaçırma. El kimde Saklanbaç Kör ebe
Çocukluğumdan aklıma gelen Bir kaç oyun sadece
Bu gözler ağlamsıyor işte O insanca çıkarsız Oyunları göremeyince.
Çok güzeldi...Beğeniyle okudum. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
kehya tarafından 6/7/2008 11:34:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
çoculuktan (mahsum olan herşeyden)büyümeye(mahsumluğun anlamını yitirdiği) geçiş yolu ızdıraplıdır ... ve çoğu kez kocaman bedenlerimizle kücük bedeniyle kocaman bir yüreği taşıyan bir çocuğun taşıdığı o yüreği taşıyamayız.. ve ağlarız ona sol yanımızdan dökülür damlacıklar ....
derindi ve güzeldi merve
alkışlarımla
FIRTINADAN ARTA KALAN tarafından 6/6/2008 10:43:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hatırlatan şiirine çok teşekkürler...
Sevgi ve selâmlarımla...