(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Defter.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Defter.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve ben istiyorum ki Sonsuzluğa sunayım İnsanlarda velakin Bir başıma yaşadığım Güzel-çirkin günleri, Yarı sarhoş sözleri, Huzur peşine saldığım Bir devrik sergüzeşti…
defterlerimiz olmasa,kime sığınırız şu yalan dünyada:)bize yaprak olsun,beyaz sayfalar olsun,dökülen sözler olsun.o defterde uygun gördüklerini paylaş ki biz de yazdıklarından faydalanalım.
şiiri beğenmene sevindim:) ağır misyon, şöyle söyleyeyim; defterler benim her şeyim, aşklarım, dostlarım, çizdiğim resimler, şiirlerim.... ama bu tek defter hangisi, işte onu çözemedim.. sanırım beni sonsuzluğa taşıyıncaya kadar da hangisinin olduğu anlaşılamayacak.. nitekim ben hiçbir zaman öğrenemeye de bilirim... teşekkür ederim...:)
Sen beni terk eyleme Şahidim ol her daim Daha büyük ihtimallerde -yakmazlar, merak etme- Saklı ebediyetin senin…
Ve ben istiyorum ki Sonsuzluğa sunayım İnsanlarda velakin Bir başıma yaşadığım Güzel-çirkin günleri, Yarı sarhoş sözleri, Huzur peşine saldığım Bir devrik sergüzeşti…
Kişi kmendi defterini
bile bile adım atmalı ve
gittiği adımın arkasında durmalı.
yüreğinize sağmık tebrik ederim.