(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜK BENİM ANDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜK BENİM ANDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o coşku benden değil, özgürlüğün adı bile hatta adı değil, kır çiçeklerinde veya uçurtmalarda ve hatta bisikletlerde gizlenmişliği bile bu isimler geçince coşku verir bize..:) teşekkür ederim....
Özgürlük vaz geçilmeyecek insan yaşamında her zaman ekmek gibi, su gibi gerekli bir şeydir... Ona kavuşmak için ne savaşlar verilir, ne serlerden geçilir, idam sehpalarından, mapus damlarından, geçse de yollar özgürlük mücadelesi için değer yüreğine sağlık kutluyorum...
Ulu bir sevdanın adıydı özgürlük Kendimi bulduğum gün ben de katıldım Büyüdükçe çağ çağ dün ve bugün Her damla kanımda Bir parça Bir parça daha Özgürlük inledim. ==============
DİYORUM Kİ ; BİR UMUDUN OLSUN DİYORUM Kİ; BİR KAVALIN OLSUN DİYORUM Kİ ; BİR ŞİİRİN OLSUN DECCAL DURANDA SOFRANA SUNACAĞIN DİYORUM Kİ....!
yalnız şiirine laf yok.çok güzel gerçekten.yüreğine sağlık. o gönül defterini güzel paylaşıyorsun.daim olsun inşallah paylaşımların..
sevgiler:)