(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan hayalindeki kızına bu kadar mı güzel seslenir...benim de oğlum var adı da yusuf,,yaaa:))
gerçekten çok güzel yazmışsın,her şeye,hayatın zorluklarına rağmen doğuracak ve onunla büyüyeceksin..öyle büyük bir cesarettir ki bu...sen onu özgür bir kız olarak doğuracaksın ve eminim senin gibi anneden dolayı çok şanslı hissedecek kendini....
senin de yüreğine sağlık yusufun annesi...:) bizden ancak hayali anne olur zaten bu gidişle; biz işkolik olacağız:)) teşekkürler canım yorumun için... sevgiyle kal..
daha geniş açıklamalar yapana kadar şimdilik kafamı toparlayamadım şu sözle idare et
uçurumlar kurdum pencereme daha çok maiye karışasın uçurtmalar uçurdum düşlerine yapraklar kızartıp hazan mevsiminde gizli patikalar toplayasın agustostan sonra ekimden önce doğacak en güzel bebene sobe
*Pimurg bulanlaramıştı tarafından 6/3/2008 7:49:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
*Pimurg bulanlaramıştı tarafından 6/4/2008 4:11:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saçlarının her teline sinmiş kokusu Çocukluğun Henüz rüyalarda dahi toysun Ve varlık bulduğun an Sen çocukların en soylusu En masumu En özgür ismi olacak Korkmayacaksın, Düşünmeyi sevmekten Söylemeyi bilmekten Kim bilir belki dar ağaçlarında İnsaniyet uğruna can vermekten
.................................................Allah bağışlasın, ve doğrulukla beraber olsun..
Güzel bir şiir okudum sayfanızdan, yüreğinize sağlık...
çok beğendiğim sevgi dolu, şefkat yüklü öğütlerinizi.. okurken kendimi onun yerine koydum, belki alındım biraz, sanki üzüldüm... ama bir anne kızına her sözünde yalnızca şunu söyler çocuğu dinlemese de "sen benim herşeyimsin..."
Henüz doğmadan yük olsa da Pek bilgin(!) Lakin anlayışı kıt insanlık O körpe omuzlarına Varlığıma anlam katıp, Ben alırım tümünü kambur sırtıma Sen, Sadece kapatarak gözlerini denize yaslan Ve tutarak ellerinden gel bana…
Çünkü sen ‘gelecek’sin rüyalarımda Sakın, Sakın yılma kızım Eylül..
Saçlarının her teline sinmiş kokusu Çocukluğun Henüz rüyalarda dahi toysun Ve varlık bulduğun an Sen çocukların en soylusu En masumu En özgür ismi olacak Korkmayacaksın, Düşünmeyi sevmekten Söylemeyi bilmekten Kim bilir belki dar ağaçlarında İnsaniyet uğruna can vermekten
Çünkü sen çoktan ölü Güneşi ve güneşlere saklı Umudu bilmezse özgürlüğün yüzü İşte o zaman Sen zaten hiç doğamayacaksın Canım Eylül…
şiirinizi beğeniyle okudum. şiirinizi ve sizi yürekten kutlarım. kaleminiz daim olsun. selametle...
gerçekten çok güzel yazmışsın,her şeye,hayatın zorluklarına rağmen doğuracak ve onunla büyüyeceksin..öyle büyük bir cesarettir ki bu...sen onu özgür bir kız olarak doğuracaksın ve eminim senin gibi anneden dolayı çok şanslı hissedecek kendini....
yüreğine sağlık eylül'ün annesi:)
sevgiler:)