(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
trafo şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
trafo şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
☾✫Merhabalar Saygı değer Kalem. Güne düşen güzel bir Şiir varolunuz. İlhamın bol Kalemin Kavi olsun.İnşallah. Canı gönülden kutlar tebrik ederim. .......................... Selam ve Duâ ile.
..romantizmin doruklarıydı doğudaki çocukların nedeni gaz yoktu çünkü verecek lambaya fitilsiz ki elektrikler kesintisiz direği bile dikili değildi telgrafın telleri ayrı :)) çok güzeldi sevimli minnoşları ama kim attı 'Trafoya' bak bakalım Fransızcım hazır kömür olmuştur ızgaraya ne şahanesin sen şiir tebriğimle...
..tavşan eti konusunda tek bilgim 'kanının iyice akıtılmasıymış' sevenlerin yalancısı ben..:) eğer denk gelir isem babamı dahi yiyebilirim bilmeden öyle etobur bir potansiyel gut' hastasıyım yani..selamlar
Bir yazısında der ki Pessoa: Romantizm hastalığı budur işte; sanki sahip olmanın bir yolu varmış gibi Ay'a göz dikmek.
Fr'yi iflah olmaz bir romantik ilan ediyorum,)