Bu gece seni konuşacak yıldızlar Ay gözlerine, gül tenine değecek! Kristal düşlerime düşmeden saçların Gökyüzünün nemini yutacak bulutlar; Bu gece ben,ben ve gece dökeceğiz çiçekleri! Nazar değmesin diye susacak şehirler Gül yaprağında doğacak güneşler!
Gün ayazını ısıtmak için, Bir damla bıraktım kapına! Nesneleşmemiş umutlarım Özneleşsin diye gözlerinde Aç kapını ışık gibi ufka, Güneşi kucaklayan sabaha aç kapını, Sevinçle akıyor dağlardan güne günaydınlar!
Aradığım sarılarda güneşi bulamamak Sürükler beni gecenin mağaralarına Düş ve ben ben ile gece.. Dertleşirken yaşam renklerim gönlümün sarısıyla Dökeriz yılların dolabından Özenle sakladığımız anıları!
Kaybolmamak için, bozgun kızıllığında ruh rengim Kapatır ışıklarını, bakışlarıma üzülen geceler Uykumda düş, fincanda fal, yeni bir renge boyar! Yeşili solumak için, Tutunur rüzlarlarım, Denizin yosun saçlarına!
Zannetme ki sonbahar geldi Bahara düştü gam Ağlasa da ayakta ağaçlar Yetişir kardan beyaz Seni andıkça renkleri yudumlar Kırlarda güze karşı dik durur papatyalar!
Kelebek hayellerden dakikalar tükenmeden Yağma yağmur, yağma! Ört göz perdelerini üzerime, Bu şehir bu gece konuşur aşkı Gönül filelerinde hüznü eritir tebessümler!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Şehir Bu Gece Konuşur Aşkı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Şehir Bu Gece Konuşur Aşkı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinizi ve güzel yürekli sizi Tebrik ederim...
Huzur şiirdedir…
_______________________________Saygı ve selamlar..