Hoş geldin kıssadan hisse kalem Kağıt oyununa hoş geldin Kelamın bol olsun haydi bin sırtıma İster evvel de ister kalbur Masalcıyım işte zamanım bol Haydi dök sırlarımı ayna sözler Nefsin iradesinde isyankar benim!
Hoş geldin kibirde kibrit Orman oyununa hoş geldin Yangının bol olsun haydi gir koynuma İster namını ara çakmak taşta İster yanılmışlıkta Nostaljiyim işte mekanım bol Haydi dök derdini sahibi benim Sesimin tellerinde sanma biter rengim!
Hoş geldin seraba sürgün aşk Derman oyununa hoş geldin Çağrım çağrın haydi gir enkaza İster yunus ister leyla san Ayrılığın manasıyım işte zamanım yok Haydi gözlerim burada çiz çizgini Hıncın yol çıkmazında nokta benim!
Su oyununa hoş geldin dost Hoş geldin dosta hayal Kovanın bal olsun haydi ak bana İster barış de tuz oldu buz Tanı yolumu geçmişe çelme taş Sevişen gözlerde olur mu yaş Yağmurun suskunluğunda gözyaşı benim!
Hoş geldin umudun giysisi Pusu oyununa hoş geldin mavi Sevmelerin bol olsun haydi gel dergaha İster hançer de ister esrarı kör kurşun Yedi halim işte tayfın çok rengim siyah Haydi dök kumunu vuslatı kumsala Kum da benim oyuncu da benim!
Kıvılcım oyununa hoş geldin ateş Hoş geldin tutkunun kırmızısı Yangının yok olsun haydi koş sulara İster karanlıkları yakan yıldız ol İster ol gülün yanağında alaz Kaş kaldırma yakar izin yolları Rüzgarında ağlayan elvan da benim Kar ateşinde açan kardelende benim!
Bulutun yüreğinde ağlayan Gözlerimde topaklanan yağmur Unut dedin dedim unutamam Bahar-ı muhabbet getiren yeşil Unut dedin dedim unutamam Suret-i sinemde Yıldız düşünde ıslak hayaller Unut dedin dedim unutamam Dedim dedin Mendil serdim yeryüzüne!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mendil Serdim Yeryüzüne şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mendil Serdim Yeryüzüne şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sözün dikildiği yer gönüldür; Ismarlandığı yer düşüncedir, Onu kuvvetlendiren akıldır, Meydana çıkaran dildir; Bedeni harflerdir, Canıysa anlamı; Süsü düzenli söylenmesidir; Düzgünlüğüyse doğru oluşu. - Hz Ali (r.a.) ....................Kaleminiz kavi Yüreğiniz var olsun. ........................Selâm ve Duâ ile Saygılarımla.
Ismarlandığı yer düşüncedir,
Onu kuvvetlendiren akıldır,
Meydana çıkaran dildir;
Bedeni harflerdir,
Canıysa anlamı;
Süsü düzenli söylenmesidir;
Düzgünlüğüyse doğru oluşu.
- Hz Ali (r.a.)
....................Kaleminiz kavi Yüreğiniz var olsun.
........................Selâm ve Duâ ile Saygılarımla.