Eylül ayrılık, Hüznüm sen! Mutsuzum yoksun! Umutsuzum artık, sustum! Nasıl ve neden/lerin sorgusundayım... Oysa! ... Seni,ne kadar çok sevmiş, Neler,neler hayal etmiştim... Dilerim! ... Güneş doğmaz sabahlarına! ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUĞZ_U DEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUĞZ_U DEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasbelkader bizböyle birşey yazacak olsak, şiirin sonu "Dilerim güneş doğmaz sabahlarına" diye bitse; kıyamet kopartırsın.. Demek ki neymiş; Canı yanan serçe, Kartaldan daha yüksek uçarmış!
Parantez içinde de birşeyler yazayım : (Kırk küsür Eylül geçince ömürden, bin küsür yaprak düşermiş ağaçtan; çırılçıklak ve yapayalnız kalabilirmiş ağaç!)
Eylül ayrılık, Hüznüm sen! Mutsuzum yoksun! Umutsuzum artık, sustum! Nasıl ve neden/lerin sorgusundayım... Oysa! ... Seni,ne kadar çok sevmiş, Neler,neler hayal etmiştim... Dilerim! ... Güneş doğmaz sabahlarına! ...
her zamankinden farklı kısa ama yine dolu dolu sözcükler dizilmiş ard arda , serzenişte olsa sitemde olsa kalem yazıyor , kutluyorum hande hanım var olunuz
Eylül ayrılık, Hüznüm sen! Mutsuzum yoksun! Umutsuzum artık, sustum! Nasıl ve neden/lerin sorgusundayım... Oysa! ... Seni,ne kadar çok sevmiş, Neler,neler hayal etmiştim... Dilerim! ... Güneş doğmaz sabahlarına! ...
sevgilerimle, duygu yüklü her yürek gibi, susmasın bu güzel kalem daim olsun, gönül dostu...........