tamam, uygun adımla marş yazıp arşa çıkmasın başımız
ya da bir kuşun seyrinde göğe dalıp istikbal aramasın aşkımız..
meşgule aldığımız hayata inat çok uzaktan bağlandığım internet gibiydi kalbin ama bana sorarsan tuş takımını piyano gibi kullanan parmaklarından çok yüksek yüksek tepelere kurduğun roledeydi maharet
tabi arada bir wi fi oluyordu serçe parmağın bir ara da , iki ki birden iki yap -işlet devret tam sana has bi marifet..
şimdilerde renk körü bir ebeyi dadı atadım kuşağa portakalı soyup elma yiyorum bu ara
cinslik parayla değil ama elmaları bedavaya getirmenin tek yolu bıçağına soyunan portakal bulmak gerçi konumuz bu değil hem epeyce derin bi mevzuu
artık herkesin gözleri umuma mahsus sözler muamma avuçlar giz eller açık olsa da
hem,
biliyorum artık her kadın asmaz beyazları sokak gören balkona
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
wi fi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
wi fi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..yüksek kalibrede aklı şanı sığmıyor cümle içine..afedersin Şairim çokta fi fi gibi okudum wi fi gidenleri..herkesi çevirip bir kenara sual sual sorguluyordu ışıklı masasız..terziye ısmarlama ayakkabı diktirmek meslek çatışması mıdır ? yuva üstüne yuva elim sende kaldı gönlüm seherde..bırak istediği gibi aksın meyler peymaneden gayrı..şiirine vurulduğum şiirine kutlarım tebriklerimle..cidden diyorum içimde bir ferahlık...
..ben mi hinlik yaptım diyecektim ama cin gibi kızsın gerçek âlem gerçekten Söz büyücüsü cinci hocam valla harikasın billâ müthişsiniz iki sözcük kavram aynı anlama gelmiyor değil mi ? 'kâlpte aşkı bırakarak' dünya sahnesi küçük ismini söylecektim umursamaz'a denir o ülke ismi :) vallahi eyfel'i mahalledeki mescitten daha çok gördüm instagram da face de nereye baksam çıkıyor karşıma :) aşk: tatil-dinlenmek ister mi veya mesafe..büyükler,çok muhabbet tez ayrılık götürür derlermiş âlâkasız ama senin anlayışına sığınıyorum çok selamlar ediyorum saygılarımı sunuyorum..çok kibarım canım..