(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merhamet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Merhamet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sesler... Adım sesleri... Birkaç sokak ötede, İşiten ürperir ve kaçacak delik arar. Durun!... Galiba bir gölge gördüm şu köşede, Git gide yaklaşmakta gibi sanki adımlar...
Yeryüzünü alt-üst edecek kasırga mı ne?, Yahut da şehri yerle bir edecek zelzele, Dinlesene, ne korkunç!... Kulak ver bir sesine, Her an daha da ürkütüyor beni, adımlar...
Attığı her bir adımda, artıyor çığlıklar, Meydanda kimse yok, vebalı adam; sokaklar, Evlerinde korku içinde kalabalıklar, Git gide yanaşmakta gibi sanki adımlar...
Hiç durmaksızın fokurdayan volkan misali, Kulakları sağır eden bir gök gürlemesi, Bu dehşet saçan gürültünün yoktur emsali, Her an daha da sindiriyor beni, adımlar...
Ortalıkta çıt yok, bir onun ayak sesleri, Zehirli duman gibi, boğuyor nefesleri, Hayvanlar dahi dövüyor, demir kafesleri, Git gide sokulmakta gibi sanki adımlar...
Bir boru sesi... Ötelerden, çok ötelerden, Adım sesleri geliyor bütün köşelerden, Göklere bir feryad yükseliyor kabirlerden, Her an daha da korkutuyor beni, adımlar...
Aman Allahım!... Sanki gökyüzü yarılıyor, Yeryüzü ortadan ikiye mi ayrılıyor? Ay ne diye söndü?... Güneş niçin kararıyor? Meğerse kıyamete aitmiş bu adımlar... ------------------------------------------------------------------- Şiire başladım öyle ürperdimki.Gerilim romanı okur gibiydim. Finalde anladım Kıyamet gününün tasvir olunduğunu. Çok güzeldi.Sayın şair.Emeğinize ve yüreğinize sağlık. Saygılı selamlar şaire ve şiirine.
Sesler... Adım sesleri... Birkaç sokak ötede,
İşiten ürperir ve kaçacak delik arar.
Durun!... Galiba bir gölge gördüm şu köşede,
Git gide yaklaşmakta gibi sanki adımlar...
Yeryüzünü alt-üst edecek kasırga mı ne?,
Yahut da şehri yerle bir edecek zelzele,
Dinlesene, ne korkunç!... Kulak ver bir sesine,
Her an daha da ürkütüyor beni, adımlar...
Attığı her bir adımda, artıyor çığlıklar,
Meydanda kimse yok, vebalı adam; sokaklar,
Evlerinde korku içinde kalabalıklar,
Git gide yanaşmakta gibi sanki adımlar...
Hiç durmaksızın fokurdayan volkan misali,
Kulakları sağır eden bir gök gürlemesi,
Bu dehşet saçan gürültünün yoktur emsali,
Her an daha da sindiriyor beni, adımlar...
Ortalıkta çıt yok, bir onun ayak sesleri,
Zehirli duman gibi, boğuyor nefesleri,
Hayvanlar dahi dövüyor, demir kafesleri,
Git gide sokulmakta gibi sanki adımlar...
Bir boru sesi... Ötelerden, çok ötelerden,
Adım sesleri geliyor bütün köşelerden,
Göklere bir feryad yükseliyor kabirlerden,
Her an daha da korkutuyor beni, adımlar...
Aman Allahım!... Sanki gökyüzü yarılıyor,
Yeryüzü ortadan ikiye mi ayrılıyor?
Ay ne diye söndü?... Güneş niçin kararıyor?
Meğerse kıyamete aitmiş bu adımlar...
-------------------------------------------------------------------
Şiire başladım öyle ürperdimki.Gerilim romanı okur gibiydim.
Finalde anladım Kıyamet gününün tasvir olunduğunu.
Çok güzeldi.Sayın şair.Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Saygılı selamlar şaire ve şiirine.