Ay ışığı sinmiş arka odalar dağınık Cümleleri yutmuş sarı odalar hüzün Bulutumsun nefesine sargın Kulak arkasına atılan gibi İki tırnak arası isyanım kendime.!
Yetim sevdalara yazıldı bu şiir Geç anlaşılıp çabuk kaybedilen Satır aralarında kaybolup Kelime boşluklarını dolduran.!
Sesini kaybetmiş gibi sessiz bu şehir Geceye günaydın diyen rüyalar suskun.!
Hüznün gözyaşına düşmüş bu aşk Fırtınalı bir gecede düştüm yoluna Hasretin bitimine gün sayarken tek tek Hazin hikayenin şarkısı oldu bu aşk.!
Kim bilir kim,kime kim kayıp Ayrılıkların şairi oldum sayende Ayrılıkla ödedim ben bu aşkı Aşkın gelini oldum giydim kefeni Kar beyazı bakışlarda aradım seni Bir nefes kadar seviyordum oysa.!
Boynuma sarılan vuslat rüzgarı Kelimelerim kendine dokunaklı Dudaklarıma kilitlendi kadehler Yalnızlığın sarhoşu oldum bu gece Yağmurla birlikte bende ağladım.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmurla Birlikte Bende Ağladım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmurla Birlikte Bende Ağladım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar Güzel bir ESER bize de okumak düşer Canı gönülden kutlar tebrik ederim. Yüreğiniz susmasın İlhamınız hiç bitmesin. ..............................Selam ve Duâ ile.
Güzel bir ESER bize de okumak düşer
Canı gönülden kutlar tebrik ederim.
Yüreğiniz susmasın İlhamınız hiç bitmesin.
..............................Selam ve Duâ ile.