Sevgi sözcüğünü arayan çöl edebiyatım Parçalayıp yırttı mı seni sam yeli? İmlan bozulmuş için dışın kum fırtınası Sualin mi güneşe uzanan kaktüs? Açılır mı gecenin terinden vuslat gecesi? Hüznümü sildiğim gözlerim mi Vahanda kaynayan sular? Şiirlerin gözyaşıyla açılsın dağyolları Yüreğimi bıraktım Can suyuma bansın yüzün!
Alnımda öpüşüyor seherin son vakti Dağ bayır dinlemiyor Gülümsüyor ruh kirimi yakan Uyan gözlerim uyan! Su sıçradı aşka kul meleklerin gözlerinden Menevşelenip düştü bir yeşil Başladı hayellerde geri sayım Düşlerine yazdığım şiirler okunurken!
Mısraların konuşan sesi Özümde sözümü kavuran hicran Perçem perçem tutuştur anıları Cansız duyguların olurmu musallası İki kelamlıktır aşkın yıkılışı Güneşin okunur mu selası?
Vuslata nöbetçi ruhum yorgun Yüreğimi serdiğim yol taş levha Sorma bana yitik sevda ülkesini Sorma bana güneşi Kimsesisliğin yolunda yaşlandı Dostlukları bitiren yalnızlık!
Terimde soğuyan Sevincimi tekmeleyen ayrılık Ölümsüzlüğün yolunda yürüyorum Hükümlü kimsesizlikten sıyrıldı yitirdiklerim Cehennem soluğuyla gelme! Gönlüme akşam değdi! Kıvrılma yılan gülüşünle yatağıma Yüreğini bırakır sevene tek yönlü yolda Senin olmayan rüyamdadır aldıkların!
Nöbet sırası Karanlık sılanızda vedalaşın yıldızlar Kutsal ışıkla onurlanırsa değerler Kundağındaki güneş üzerinedir çağrı O varsa var, yoksa yoksunuz! Ay batan gecelere nasıl dayanır dağlar! ?
Akıl oyunlarımın piyon düşleri Mazimin üzerine düşen geceler Işık sızdırın yüzümü dayadığım aynalar Garipleştirir beni kader tekilinde zaman Sessizliğin ayazı hatırlatır gideni Nefes sayan gece uyurgezer odamda Beni seyreden yüz! Dil titrer soluğunu yutar sözcükler Bedenimde sarılmayan yar hayali!
Bir sayfa aç, açta beni yaz zaman Geçmişin izi bam telimi yakmasın Keşkelerden sıyır satır çizgini! Solan hayalimi ver eskiciye Not düşür damlalarımdan Yaz kendini Tepeden tırnağa ıslan ıslan Islan! ! !
Sabah yürürken gözlerime Tahıl değirmenine döner kirpiklerim Güller ağlarken yağmura Güneş düşer toprağa!
Uzakların koynundan sesleniyorum sana Unuttuğumu sanma Unutulmak ölümdür aslımda Kavuşamıyacağımı bile bile sevdim seni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akıl Oyunlarımın Piyon Düşleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akıl Oyunlarımın Piyon Düşleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teşekkür ederim
böyle güzel bir sunuyu
biz şiir severler le buluşturup
paylaştığınız için
.............