Gün gelip te kaybolduğum anda Senden daha fazla üzülüp Sana son satırlarımı bırakacağım Günlerini boşluğa yazıp Diğeri gibi sessizce gideceğim belki Vasiyet mührü dudaklarında Her harfe bıraktım kalbimi.!
Sanma ki çıkarım hayatından Sakın çıkarma yüreğinden son sözlerimi Sanki saçlarını dağıtan yüzünü okşayan rüzgardayım Sanki dudaklarını titreten gözlerinden süzülen yaşlarındayım.!
Gün olurya bir gün Sözlerin yıldırım olacak Tenime dökülecek yaşların Terinden tenini kıskanacağım Yağmur duasında papatya sesiyle Seni seviyorum diyeceğim.!
Kayboldum gittim sanma Tut ki tebessümle uyandıran rüyan benim Habersiz gitsem de sanma ki unuturum Üzülme kızma bana Biliyorum yalnızlığın benim eksikliğimden Gözyaşınla sula beni Farzet ki pencereni süsleyen çiçeğim.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Gün Gelip te şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Gün Gelip te şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.Olmasın kötü bir kelam ...İyilik yazsın her kalem .....Dost dosta versin bir selam .......Muhabbet yazsın kalemler :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi :::::Tebrik ediyorum :::::::Ve en içten dileklerimle
:Hayırlı :::Başarılar diliyorum :::::Kaleminiz susmasın :::::::ÜSTADIM :::::::::SELAM VE DUA İLE
Uzun bir süreliğine aranızdan ayrılıyorum. Daha güzel günlerde buluşmak dileklerimizle. Hepinize güzel ve şiir dolu günler dilerim. Allah emanet olunuz.Selamlarımla.
...İyilik yazsın her kalem
.....Dost dosta versin bir selam
.......Muhabbet yazsın kalemler
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri
:::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi
:::::Tebrik ediyorum
:::::::Ve en içten dileklerimle
:Hayırlı
:::Başarılar diliyorum
:::::Kaleminiz susmasın
:::::::ÜSTADIM
:::::::::SELAM VE DUA İLE