bir bahar hüznü ile beklerken tomurcuğu dalında açsın diye ve bir bulutun perdelerine mahsun bakan güneşin özlemlerini duyumsamak umudun asil sessizliğini ,korkulardan arınmış tüm sabahlarda...
kimbilir kaç çığlığın vebali kaldı kış mevsiminden , sağırdık kördük bahaneler çoktu denizlerin mavisine karanfiller atma mevsimi, yine çıkacağız odalardan odalar ki gün karasi eskimiş hikayeler yığınağı... ….. bir bahar sevinci taze gözyaşlarına hasret yıkanacağız yağmurun kokusunu soluklanarak yeni düşler için zaman çalacağız yarınlardan kalbimizin belkide bu en son gülümsemelerine aldanarak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bahaneler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bahaneler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte o şiirdir Sine sine imgelerin arasın da gezinir Duyarsın ama dokunamazsın Ama bilirsin nedir Veya ne değildir Bir fiskelik anlam bile sana kendini öldüresiye hissettirir !... *** Genellikle “bir bahar hüznü ile beklerken tomurcuğu dalında” boy gösterir Ve “açsın diye” her çiçeğe güneşi özlettirir… Bu nedenle özlemler hep tetiktedir “Duyumsamak !...” Böyle bir “duyumsamayı” ancak özel biri hissedebilir Biraz da cesaret işi gibidir; “Umudun asil sessizliğini, korkulardan arınmış Tüm sabahlarda” biteviye “duyumsamak” Kaybettiğin düşlerin sahibini belki de ayağına kadar getirir… *** “kimbilir kaç çığlığın vebali kaldı kış mevsiminden , sağırdık kördük bahaneler çoktu denizlerin mavisine karanfiller atma mevsimi, yine çıkacağız odalardan odalar ki gün karasi eskimiş hikayeler yığınağı...” Şiir dilinin en muhteşemlerinden biriydi ! Ne güzeldi; Ne güzeldi bir de imgelerin birbirleriyle kansız cengi ! O “eskimiş hikayeler yığınağı” satırları sanki, Adeta bir giz deniziydi ! “Duyumsamalarımızı” yürek doruğumuza dek yüceltti !!!... *** “yeni düşler için zaman çalacağız” Zaten bunun için bazılarımız Çoktandır en masun hısızlarız “yeni düşler’den” bizim gibiler yalnız Sevgi araklarız… *** ZENGİN İMGE DÜNYANIZI KUTLARIZ !!!!...
vakit ayırıp şiirime yazdığınız değerli yorum için teşekkür ederim okutmak ile okunmak arasındaki o ince farkı hissettirdiniz bana "deniz mavisine karanfil atma mevsimi geliyor yine " hüzün sol yanda hep hazır...
Kutlarım.