Bir yılkı atı kadar özgür olmak isterdim, Bir kelebeğin hafifliğinde, Denizin dalgası olup , Sahile vurmak isterdim, Toprağa düşen huzur dolu Bir kar tanesi dinginliğinde....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
özgürce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
özgürce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok teşekkürler güzel ve anlamlı yorumunuz için sevgili şairim, doğadan çok dersler çıkarmak lazım , aslında yaşamın sırrı orada ama bunu okumak gerek, sevgi ve selamlarımla,
Değerli hocam şiire güzel yorumunuzla katkı koyup, sayfama bir kez daha onur verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum , size sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Şiirde uzunca detaylı anlatm ve açıklamalar çok güzel taktim edilmiş… Şiir insanın yaşam kaynağıdır… ..................................... Saygı ve selamlar.
özgürce... yaşamak özgürce... ne mümkün. bu yüzden bel bağladığımız cümleler ve ereceğimiz hidayetin hayali ile hala seviyor olabilmek hayatı ve insanları. saf addedilen. yerden yere vurulan. yok sayılan. yine de yine de: yaşasın iyi niyet ve umut. özgürce. kendimi sadece yazarken özgür hissediyorum bir de severken. var olun dost kalem. özgürce ulaşmak adına güzelliklere Allah'ın izniyle. selam ve saygılarımla.
Keyif aldığım çok güzel bir eser okudum. Anlamından çok şeyler çıkarmak mümkün fakat yaşamak gerekir ki o bambaşka bir duygu. Gönülden tebrik ederim. Kaleminiz daimi olsun.
Gazzem ateş altında,cayır cayır yanıyor Osmanlı yok yüz yıldır,yaramız hep kanıyor Kalb-i iman dolu olan,gazzem için yanarken Haktan gafil münafıklar ince hesap yapıyor =============================: :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi :::::Tebrik ediyorum :::::::Ve en içten dileklerimle
bir bozkırda uçsuz bucaksız uçurtmalarımla uçmak isterdim özgür bir dünya ve hakça bölüşülen herkesin mutlu olduğu umutla koştuğu buğday başakları gibi sağıma soluma sallanıp bereket olup yağmak isterdim bütün canlılara rahmet denizlerinden.
Güzel bir şiir umut dolu duyguları ile ilham verici.