Suyun üstünde yüzen, Nilüfer gibi olmalı sevgimiz, Dingin, acıtmadan ve duru, İlkbahar gibi olmalı iklimimiz, Dondurup, yakmadan benliğimizi, Ilık meltem esintisi gibi, Huzurlu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevgimiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sevgimiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar sakin kendi halinde ve güzel bir çiçektir Nilüfer. . Kökleri su dibindeki bulanık kumlara bağlı olsa da çiçekleri muhteşem bir görsel sunar su yüzeyinde ve misler gibi bir rayiha bırakır etrafına..
Nilüfer çiçeklerinin hiç mikrop barındırmadığını bilirim. Üzerine konan toz parçalarını suyun üzerinde silkeleyerek kendi kendini temizleme özelliğine sahip nadide bir bitkidir..
Bu bağlamda, Nilüfer çiçeği ve sevgi benzetmesi hoştu gerçekten..
Kısa ancak oldukça anlamlı bir şiirdi.. Yüreğinize sağlık.
Beğeninz ve dizeleri büyüten , anlamlı kılan, şiirsel ve açıklayıcı yorumunuz için sizin de kaleminize sağlık diyorum ve çok teşekkür ediyorum sevgili şair, yürekten sevgi ve selamlarımla