(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sızı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sızı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğine sağlık çok güzeldi çok acıklıydı,öğüt,sevda ve özlem vardı, kadir kıymet bilmek lazım, çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadem, Dua ve selamlarımla.
Yağmur Hocam! Her nedense, olumlu düşünmenin bir klişe olduğuna inanıyor Ya da düşünce gücünün sadece bir laftan ibaret olduğunu zannediyoruz. Hayallerimize ulaşmanızda bize bizden başka kimsenin yardım etmeyeceğini de kabullenemiyoruz. Bizim eğitim sistemimizde, Bilimsel yeniliklere her nedense yer verilmiyor. Sırf bu yüzden, düşündüğümüz her şeyin hayatımızı etkilediğinin farkında değiliz. Özetlemek gerekirse " Evrendeki her şeyin enerjiden ibaret olduğu bilsek, Çekim yasasına göre evrene ne gönderirsek , (pozitif ya da negatif) gönderdiğimiz mesaj her ne ise bize geri döndüğüne inansak, düşünce ve mısralarımız , yangın yeri olmaz, tebessüm yüzümüze mekan tutar. :)) Hocam yazdıklarım "Sızı' nın bendeki izdüşümleri. Sürçü lisan ettimse affola. Saygılarımla.
İnsanlar iki sınıftır duygulu- duygusuz diye ayırıyorum Duygusal yönü ağır olanların romanı şiiri olur;)) değerli şair çok tebriklerimle, nice saygılarımla