Kurşundan bile ağırdı seni sevmek ve binlerce kahır Günü geldiğinde doğduğum bir günde ölmek kadar ağırdı Kılıçtan keskindi hani kalem öyle bir şeyler vardı Unutma ki birinden kan, diğerinden can akardı sessizce Şimdi bir avuç toprakta bir tek hayaller kaldı geriye Sen! ne derin bakıyorsun öyle yalnızlığın gözleriyle.
Seviyor dedikçe ölenlerdenim ben Yine geceden kalma sabahı görmeyenlerdenim Sözüyle lafını bilmeyen bir adamım belkide Geçen her gecenin kavgasını yapan bir güneşim Sordukça kendime ateşten bir gömlek giyiniyorum Belki çok hüzünlü, belki çok dertliydim, kim alsın Hem efkar kimde yok ki bendeki noksan kalsın..
Sevilip sevilmek öyle neşeli, öyle güzeldi ki Gözlerimdeki ateş tüm gezegenlerden özeldi Ki toz küller gibi kirpik kirpik inceden gri Siyahi caddelerde insanlar görüyorum şimdi Ben miydim içlerinden bir tanesi? Gölgesi veda gibi hep ardımda, yanı başımda Aşkı veba gibi çaresizce bilenlerdenim Ve sen benim kalbimin son noktasında, uçurumunda Adım adım sürükleniyorum yok oluşuna..
Hasta yatağından kalkar mı dermanı olmayınca Ben tedavisini ayakta görenlerdenim Biraz kalp ağrısı, biraz da can çıktısı işte Nedenler var göğsümde, niçinler göz bebeklerimde isyanı tenime işleyenlerdenim Ayrılığın anlamını bilmeyenlerdenim ben Bitti bitiyor, gidiyor gitmiyor derken Zaman ilaç, zamana çaredir benim için bilirim Şimdi kalan tek bir saate gebeyim.
Ve yine geceler dönmez güneşe Ne söylesem ki bilinmez dönmez cümleye Yitik anlamlı bitik bir dağ üzerimde hecehece Hadi bir avuç toprak ört gözlerime.
Ey! ölüyle dirinin buluştuğu o yer! Yine sevdim ve yine ben geldim
Özür dilerim sevdiğim Seni sevgimle rahatsız ettim Eski bir sevdaya Soluksuz bir aşkla Hoşça KaL dedim.
Bu gece özrüm sadakam olsun kalbine Bir süre kendimle misafirlikteyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Sevgimle Rahatsız Ettim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Sevgimle Rahatsız Ettim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstadım,sevda ve özlem vardı,çok çok güzeldi,çok acıklıydı,akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Duyarlı o güzel yüreğine ve ellerine sağlık,Dua ve selamlarımla.
Herşey ölür. Tanımında daha uzunca bir süre mutabık olamayacağımız zaman bile. Can da kalmaz tende, gençlikte kalmaz yüzde. Ama her daim taptaze, dipdiri birşey kalır, sevgi. Elleriniz dert görmesin üstadım. Beğeniyle okudum şiirinizi. İlhamınız daim olsun dilerim. Saygılarımla.
Hayat ganimettir inanan kula Gayrı meyil etme paraya pula Dua pınarında vermezsek mola İman gülü kurur şer_e saparız ============================= Tevfik der ey nefsim şaşırma beni Şeytan tuzağına düşürme beni Hakkın sınırından aşırma beni Hak razı olmazsa biz ne yaparız =============================: :Sayfaya iz düşen bu güzel şiiri :::Ve bu güzel şiiri yazan kıymetli şairi :::::Tebrik ediyorum :::::::Ve en içten dileklerimle
:Hayırlı :::Başarılar diliyorum :::::Kaleminiz susmasın :::::::ÜSTADIM :::::::::SELAM VE DUA İLE