(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir aynanın defin töreni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir aynanın defin töreni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Müthiş yetenekli bir kalemsin Fransız.Ne istersen yazabilirsin ve keyifle de okutursun ama bir eleştirim var.Zaman zaman yaptığın bir şey üstüne.Tıpkı bu şiirde de olduğu gibi "merak bu ya, açıyorum sonunda.." kısmı gibi,akıp giden bir şiirin yönünü,hissini neden değiştiriyorsun? Ben duyguya kapılıp okurken,şiirden ayrılıp bir hikayeye bağlandığımı hissediyorum.Bana mı öyle geliyor yoksa bilemiyorum ama emin olduğum bir şey var ki yineliyorum çok iyi yazıyorsun.
zaman zaman özelden ya da şiir altında benzeri eleştiriler alıyorum lakin, küstahlık olarak algılanmazsa şayet, şiir diliyle günlük tuttuğumu söylemeliyim.. bir de tek solukta yazamıyorum çok kere..zamanın bölünmesi hissi de örseliyor ister istemez
uzun şiir okumayı çok sevmiyorum aslında,ama sizin şiirleriniz de öyle güzel insanı yormayan bir ahenk var ki ve şiirinizin sonunu nasıl bağlayacağınızı o kadar merak ediyorum ki,şiir kendini okutuyor,yüreğinize sağlık...
hem okuyor hem kokluyorum kitabı ve kızılırmağın türküsünü dinliyorum bir tütün sarımı hüzünle kutsayıp yüreğimi kırmızıya boyuyorum alnımdaki nişan noktasını.... şiirle alakası yok yorumumun ama şiirin ruh halimize hükmettiğidir... beğenim ve tebriklerimle
bu da öyle
kutlarım çok
selamlar