Sizden önce Bin yıllık düşlerinde uyuyan Haramiler yağmalamıştır Baktığınız denizlerinizi
O yüzden Çoktan yitirmiştir Denizleriniz mavilerini Sularının dalgasızlığında
Yine de Sizin Umudunuz hep yelkendir içinizde Alıp Güneşi avuçlarınıza Rüzgarı kucaklarsınız Bir sigara içimlik zamana Sığdırmaya çalışırken Ertelenmiş sevinçlerinizi
Ki; Bırakıp Kendi kıyınızda acılarınızı Öteki kıyılara geçmek isteseniz de Hüzünleriniz Sizden önce tutunur Yolculuk ayazına
Oysa bilirsiniz Bütün gitmelerin Kendinize dönen yorğunluğunuz olduğunu Ve Aslında Bir kere doğup İki kere öldüğünüzü yaşamda
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölü doğum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölü doğum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞAİR DOSTU; Çok çok güzel bir şiir, okuyanı etkileyici ve dokunaklı… Şiir güzellikler sunar… ............................................ Saygı ve selamlar..
Bir atımlık barut gibidir insanoğlu.. Ve dahi dünyada taş taş üstüne koymak istemeyecek kadar da hain.. Neşter gibi nefsiyle bu günlere gelen, ardından gelecek nesli ise hiç düşünmeyen, daha ne olsun :(( insanız işte..!! Keşke o hain düşünenler iki kez hatta üst üste ölse demek geldi içimden.. Sorgulayıcı bir şiirdi.. Selam ve saygılarımla Taylan bey..
Hayat denilen bilinmez yaşla değil, yaşananlarla öğreniliyor maalesef. Yaşam denilen girdapta koşarken zaman; dikiş tutmayan yaralar, çaresizlikler hüzünler isyanlar susmalar kabullenişler boşluklar umutlar sevinçler velhasıl kelam yaşamın tüm renklerinden nasip alışlar, an ı lar vardır.
Bir kullanımlık şu ömürde insanın insana yaptığını hiç bir canlı yapmıyor. Belki de karmaşık olan hayatın kendisi değil. Biz insanlarız hayatı karışık hale getiren. Kim bilir!
Vesselam;
"biraz neşe bir yığın ıstırap sonra bir tabut işte bütün hayat"
Aslında Bir kere doğup İki kere öldüğünüzü yaşamda
Sizde bilirsiniz…
Gitmeler kolay mı.? Bazen gitmelerin acılarını da ağırlamayı bilirsiniz en heybetlisinden. Herkese farklı yansıması şiirin güzelliği işte... Güne düş imge zengini güzel şiir. Ve, şiire ruh veren yüreği tebrik ediyorum. Şiirle.
Kıyıda ve kendi yarattığı bir kağıttan kayıkta güvende yaşamayı seçer bazıları ve bazıları da denizlerin derin yerlerindedir en kıymetli hazineler diyerek derinlere dalmaya cesaret eder kimi çıkartır ışığa o hazineleri kimi vurgun yer...Yaşam çoğu kez riski göze alabilmektir derler ya hani aslında yaşamın tamamı risktir bana göre...teşekkür ederim...
Çok çok güzel bir şiir, okuyanı etkileyici ve dokunaklı…
Şiir güzellikler sunar…
............................................ Saygı ve selamlar..