Yaşlı bir çınar gölgesinde bir iz Bir iz bir şiir dili ateş Gözlerimi gasp etti Sırtını verdiği gölgeye kilitlendi Bir kadın ağladı kalemimde Sanki Dökülen yapraklar ağacın gözyaşı.!
Takıldığım gözler Aynanın yalanı karşısında gerçek Perdelenen sesin ardında iz Sanki yaşamın şakası bu Dudak sırrında zindan sözler Kilitli bakışımda intihar etti bir kadın.!
Bir kadın ağladı şiirlerimde Anlat dedim anlat Nakaratlara sığdıramadığım Sustu Güneşin gözyaşıyla kıvrandı bulut.!
Dilime kefen biçmeden anlat dedim Yansımamda hayal kuran çınar geldi karşıma Kucağında Yılları yutan kırılan kum saati vardı.!
Sonbahar yağmurları ile yüzleşen kadın Okudum dopdolu bakışını Suskunluğa prangaladım sözlerimi.!
Şiirlerimde ağlayan kadın Aydınlığı yutan karanlık gibiyim Seninle güldüm Seninle ağladım Yaşlı bir çınar gölgesinde Kendime uyandım.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....Kendime Uyandım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....Kendime Uyandım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
_______________________________Selamlar