Ankara dar geliyor Herkes sığdı koca şehre Ben sığamadım. Avazım çıktığınca Çığlık çığlığa haykırasım var. Sonra Her şeyin Gelmişine geçmişine sövesim Gözyaşlarımı kurutmak için Yapraklarını dökmüş Koca çınarın dallarına asasım var… * Geceler anlamını yitirdi Ne yastık Ne yatak Teselli etmez ne de yorgan Akşamdan sabahı beklerim. Gün ağarsa da Yine karanlık sokaklar. Yüreğim açmış isyan bayrağını Kendine terörist. Çıktı düşüncelerim ayyuka Beynim karıncalanıyor. Kaldırdım başımı Sarkan ışık da benim kadar bezgin Süzülür küf kokulu odama. Ne varsa içimde Asıp tavana Vurdum kendimi Bir ayağım çukurda Ankara sokaklarına… * Isırmaktan kan oturdu dudaklarıma Sinirlerim uyuştu Kelamlarım dilsiz Kıramazlar iki lafın belini Tanıyamaz oldum kendimi Çaresiz Başıboş Dolanır dururum Ankara sokaklarında… * Kederdeyim Hüzünler başucu kitabım. İçim içime sığmaz Ayaklanıyor ayaklarım. Çizecek rotam yok Döner dururum kendi etrafımda. Ölmeden öldürdüler Ruhum bedeni terk etmiş Yaşayamam onsuz Enkaz yığınıyım. Yatmadan musallaya Diri diri mezara giresim var…
Mustafa KARAAHMETOĞLU 31.01.2018
Şiirime ses olan değerli dost Semra Öktem Avcı’ya en kalbi teşekkürlerimle…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANKARA DAR GELİYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANKARA DAR GELİYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ruhun bronşite yakalanması gibi.
yüreğine sağlık
selam ve saygılar