dudaklarım kilitli dilim lal boğazıma düğümlenir kelimeler yutkunamam başka bir sözcük bilmez yüreğim tümceler takılır aklıma adın düşer çiy damlası gibi kirpiklerimden… * ıslak ıslak değer yüzüme yakar kavurur dudaklarımı çaresizim haykıramam dizilir boğazıma hecehece nefes alamam… * hani acımız ortak sancımız olacaktı teğet geçecekti sevdamızı özlemhasret kaygılarımızı beraber atlatacak iyi günde kötü günde el ele verip dert dağlarını beraber aşacaktık… * kalabalıklar yıldırmayacaktı bunalmayacaktık kem bakışlardan kaçmayacaktık üzerimize bırakılan sorunlardan haykıracaktık sevgiyle adımızı… çiçek açacaktı sevdamızla tüm umutlar hazan da bile bahar gelecekti kır çiçekleri güneşe değil sevdamıza dönecekti yüzünü her kes ölümsüz bilecekti aşkımızı sevdamız dilden dile dolaşacaktı… * sabah ezanı ile açacaktık ellerimizi semaya başlayacaktık adımızla başlayan duaya şimdi düştükçe dilimden ismin içim yanar yüreğim kanar gözlerim dolu dolu cismin yağmur olur yağar… * hiç ayrılmayalım diye durdurduğumuz zaman aleyhimize işler ömrümüz bitecek gibi yalancı masallarla avutsan da beni yokluğunda derdime sarılıp sabır dualarıyla beklemek düşer… * sen anlamadın beni kimse de anlamaz derin derdimi banada içten bir ah çekerek eyvallah demek düşer ey sevgili eyvallah…
Mustafa KARAAHMETOĞLU 25.12.2015 (08.02.2019)
Şiirime ses olan değerli kardeşim Melek GÜNAY’a teşekkür ederim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYVALLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYVALLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dilim lal
boğazıma düğümlenir kelimeler
yutkunamam
başka bir sözcük bilmez yüreğim
tümceler takılır aklıma
adın düşer çiy damlası gibi
kirpiklerimden…
*
Güzeldi kutluyorum...